top icon
Επικαιρότητα

Jetta, η νέα μάρκα της VW στην Κίνα

Ένα νέο brand, με παλιά όμως ονομασία, λανσάρει η VW στην πάντοτε ιδιαίτερη, όσο και σημαντική από πλευράς όγκου, αγορά της Κίνας.

Επισήμως, στόχος της VW είναι να προσελκύσει με τα μοντέλα της εταιρείας Jetta ένα κοινό που βρίσκεται εκτός των μεγάλων μητροπολιτικών περιοχών της Κίνας. Επί της ουσίας, πρόκειται για μια low-budget υπο-μάρκα της VW, η οποία θα «τρέχει» στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου σε συνεργασία με την «τοπική» First Automobile Works (FAW) . Ιδού και η επαλήθευση του όλου πλάνοy, όπως αυτή περιγράφεται από τον επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων της VW, Jurgen Stackman:

«Με την Jetta, κλείνουμε το χάσμα μεταξύ της καθιερωμένης μάρκας VW που βρίσκεται στο κορυφαίο τμήμα της αγοράς και την κινητικότητα της βασικής κατηγορίας, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο της κινεζικής αγοράς και εξυπηρετείται κυρίως από τοπικές μάρκες. Με αυτόν τον τρόπο, θα αυξήσουμε σημαντικά την κάλυψη στην αγορά».

Σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό, έως το 2020 η Jetta θα διαθέτει έως και 200 δικούς της ντίλερ στην Κίνα. Η γκάμα, σε πρώτη φάση, θα περιλαμβάνει τα μοντέλα VA3, VS5 και VS7. Το πρώτο είναι το… Jetta, με τα άλλα δύο μοντέλα να παραπέμπουν ευθέως στα Seat Ateca και Tarraco (σ.σ.: η ισπανική εταιρεία δεν έχει παρουσία στην αγορά της Κίνας).

Η VW πούλησε το 2018 στην Κίνα 3,11 εκ. οχήματα καθιστώντας την εν λόγω αγορά ως τη Νο 1 για το Γερμανό κατασκευαστή σε παγκόσμιο επίπεδο._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ