top icon
Επικαιρότητα

Καμία (ακόμα) πρόοδος για τη Ferrari Dino

Η ιταλική εταιρεία και ο Sergio Marchionne, ο Διευθύνον Σύμβουλος της FCA, ξεκαθάρισαν με πρόσφατες δηλώσεις τους στη Γενεύη πως η νέα Ferrari Dino βρίσκεται ακόμα στο… σχεδιαστήριο.

Μιλώντας στο βρετανικό περιοδικό Autocar, ο Sergio Marchionne, ο πάντοτε…. λαλίστατος CEO της Fiat Chrysler Automobiles, αποκάλυψε πως δεν υπάρχει ακόμα καμία ουσιαστική πρόοδος γύρω από τη νέα Ferrari Dino. Χαρακτηριστικά, ο Ιταλός μάνατζερ δήλωσε πως «από πέρσι δεν υπάρχει κάτι νεότερο» προσθέτοντας πως «όταν υπάρχει κάποιο νέο, θα σας ενημερώσουμε». Θυμίζουμε πως 12 μήνες νωρίτερα, ο Marchionne επιβεβαίωσε και τυπικά τις προθέσεις των «κόκκινων» να επαναφέρουν στο σύγχρονο αυτοκινητικό τερέν το θρυλικό όνομα Dino, με τη Ferrari να σχεδιάζει, το αργότερο έως το 2019, να παρουσιάσει και επίσημα το πέμπτο κατά σειρά σπορ μοντέλο της γκάμας της, δίπλα ακριβώς από τις 488 GTB, F12 Berlinetta, GTC4 Lusso και California T. Όπως με γλαφυρό τρόπο είχε αποκαλύψει ο… δραστήριος CEO του ιταλο-αμερικανικού ομίλου «το βασικό ερώτημα για την αναβίωση του ονόματος Dino ουδέποτε ήταν το αν, αλλά το πότε».

Το πλάνο της Ferrari περιλαμβάνει, παρά τις έως τώρα διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου, την αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας της εταιρείας περίπου στις 8.000 μονάδες και το λανσάρισμα μιας «μικρής» κεντρομήχανης Ferrari. Αν μη τι άλλο, όπως με έμφαση ξεκαθαρίζουν με κάθε ευκαιρία οι Ιταλοί, δεν θα πρόκειται για μια «φτηνή» Ferrari, για ένα μοντέλο βάσης, με άλλά λόγια, στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας, αλλά για ένα σπορτίφ κουπέ που θα τιμά τα λογότυπα του cavalino rampante. Τόσο σε απόδοση, όσο και σε σχεδιασμό. Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω, ο οδηγός της νέας Dino θα έχει πίσω ακριβώς από την πλάτη του έναν 6κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα με δύο τούρμπο, που θα αποδίδει, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ισχύ που θα κυμαίνεται πολύ κοντά στους 500 ίππους.

Στα πλαίσια των ίδιων δηλώσεων, ο Marchionne απέκλισε εμφατικά το ενδεχόμενο να δούμε στο εγγύς μέλλον μια… φουλ ηλεκτρική Ferrari, καθώς, όπως χαρακτηριστικά τόνισε, «ο ήχος του κινητήρα είναι μέρος των στοιχείων που ελκύουν τους αγοραστές». Ωστόσο, ο Ιταλός παραδέχτηκε πως η χρήση υβριδικών συστημάτων κίνησης είναι «αναπόφευκτη» καθώς με την υιοθέτησή τους θα είναι εφικτή η περαιτέρω αύξηση της απόδοσης αλλά και η μείωση των εκπομπών ρύπων.

Ενόψει του λανσαρίσματος σε δύο χρόνια από σήμερα της νέας Urus από το «στρατόπεδο» της Lamborghini, ο Machionne δήλωσε για μια ακόμα φορά κατηγορηματικά αντίθετος στο ενδεχόμενο κατασκευής ενός SUV με τα σήματα της Ferrari.

Όσον αφορά στα σενάρια που θέλουν της scuderia να υιοθετεί σε ένα ή περισσότερα μοντέλα μελλοντικά της μοντέλα την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, ο Marchionne ήταν και πάλι κάτι παραπάνω από γλαφυρός:

«Μόνο πάνω από το πτώμα μου. Πρέπει πρώτα να με πυροβολήσετε»!_Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ