Η BMW κατακτά τον τίτλο του «κινητήρα της χρονιάς».

Μετά από την τριετή κυριαρχία του μικρού 3κύλινδρου κινητήρα 1.0 Ecoboost της Ford, το 3κύλινδρο υβριδικό σύνολο της BMW έρχεται να κατακτήσει τον τίτλο του «κινητήρα της χρονιάς», με επτά μόλις βαθμούς διαφοράς.

Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης της ΒMW i8 κατάφερε να πείσει τους κριτές του διεθνούς διαγωνισμού για την αξία του, κατακτώντας, πέραν της συνολικής νίκης, και την πρωτιά στην επιμέρους κατηγορία του «καλύτερου νέου κινητήρα 2015», καθώς και σε αυτή του κυβισμού από 1.4 έως 1.8 λίτρα. To πρωτότυπο σύστημα της BMW αποτελείται από τον 3κύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων τοποθετημένο στο κέντρο και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα της i8. Αποδίδει συνδυαστικά ισχύ 362 ίππων, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών από το οικιακό ηλεκτρικό δίκτυο.

Αξιοσημείωτο είναι το πλασάρισμα ενός άλλου 3κύλινδρου, του υπερτροφοδοτούμενου 1.2 λίτρων του γκρουπ PSA, στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, αλλά και στην πρώτη της κατηγορίας 1.0 έως 1.4 λίτρων, απ' όπου και εκτόπισε τον TSI της VW.

Εκλέκτορες του «κινητήρα της χρονιάς» είναι 65 δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου από 31 χώρες, με την Ελλάδα να εκπροσωπείται από τον σύμβουλο σύνταξης των 4Τ, Νίκο Κουνίτη. Αναλυτικά οι νικητές κάθε κατηγορίας:

 

Καλύτερος νέος κινητήρας 2015

BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid (BMW i8)

«Πράσινος» κινητήρας της χρονιάς

Tesla full-electric powertrain (Tesla Model S)


Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων

Ferrari 4.5-liter V8 (458 Italia, 458 Speciale)

Κάτω του 1 λίτρου

Ford 999cc three-cylinder turbo (Ford Fiesta, Fiesta Red/Black, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport, Tourneo Connect/Courier)

Από 1 έως 1.4 λίτρα          

PSA Peugeot Citroën 1.2-litre three-cylinder turbo (Peugeot 208, 308; Citroën C3, DS3, C3 Picasso, C4 Cactus, C4, DS4) 


Από 1.4 έως 1.8 λίτρα

BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid (BMW i8) 


Από 1.8 έως 2 λίτρα

Mercedes-AMG 2-litre turbo (Mercedes-Benz A45 AMG, CLA 45 AMG, GLA45 AMG) 


Από 2 έως 2.5 λίτρα                      

Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi RS 3, RS Q3)


Από 2.5 έως 3 λίτρα

BMW M 3-litre twin-turbo six-cylinder (BMW M3, M4)

Από 3 έως 4 λίτρα

McLaren 3.8-litre twin-turbo V8 (McLaren 675LT, 650S, 625C) 


Πάνω από 4 λίτρα

Ferrari 4.5-liter V8 (458 Italia, 458 Speciale)

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2015

BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid (BMW i8 ) 

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά