Επικαιρότητα Κόσμος

Κλείσιμο εργοστασίων στη Γαλλία, συμπεριλαμβανομένου και εκείνου της Alpine, μελετά η Renault

Πληθαίνουν οι πληροφορίες και τα δημοσιεύματα που θέλουν τη Renault να κλείνει τέσσερα εργοστάσια στη Γαλλία, να προχωρά σε γενναίες περικοπές ύψους 2 δις ευρώ, αλλά και να «κόβει» περισσότερα μοντέλα, πέραν των Scenic, Espace και Talisman, ενώ αβέβαιο φαίνεται να είναι και το μέλλον της ομογάλακτης Alpine.

Ραγδαίες φαίνεται πως είναι οι εξελίξεις στους κόλπους της Renault, η οποία, όπως όλα μαρτυρούν, αυτή την περίοδο προετοιμάζει το έδαφος για περικοπές ύψους 2 δις ευρώ μέσω του κλεισίματος τεσσάρων εργοστασίων στην Ευρώπη, αλλά και τη σταδιακή κατάργηση έως και πέντε μοντέλων της γκάμας της.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Le Canard Enchaîné και άλλες σχετικές αναφορές στο γαλλικό και διεθνή Τύπο, σε κίνδυνο φαίνεται να βρίσκεται τόσο η ιστορική μονάδα κατασκευής οχημάτων του ομίλου στη Διέπη, στην οποία κατασκευάζεται σήμερα η Alpine A110, όσο και το εργοστάσιο παραγωγής ανταλλακτικών στην κοινότητα Choisy-le-Roi, η οποία βρίσκεται στα περίχωρα του Παρισιού.

Επιπρόσθετα, αμφίβολο είναι το μέλλον και για το εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων και κιβωτίων του Fonderie de Bretagne που βρίσκεται στο Lorient, ενώ σημαντικές αλλαγές προβλέπονται και για τη γνώριμη μονάδα του Groupe Renault στο Flins, στο οποίο απασχολούνται σήμερα 2.600 εργαζόμενοι και κατασκευάζεται σε αυτό το Nissan Micra και το Renault Zoe.

Τα ως άνω δημοσιεύματα κάνουν λόγο και για περαιτέρω κινήσεις της γαλλικής εταιρείας που αφορούν στη σταδιακή κατάργηση μοντέλων, πέραν των Espace, Scenic και Talisman, όπως το Koleos, αλλά και το Megane Hatchback.

Θυμίζουμε πως η Renault βρίσκεται αυτή την περίοδο ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση μιας συμφωνίας στη Γαλλία για τη χορήγηση δανείου ύψους 5 δις ευρώ – με την εγγύηση του γαλλικού δημοσίου, το οποίο και κατέχει το 15% των μετοχών της εταιρείας – προκειμένου το Groupe Renault να στηριχτεί στη μετά-Covid19 εποχή.

Επίσημες ανακοινώσεις για το σχέδιο ανασύνταξης της Renault, αλλά και του βασικού συμμάχου της από την Ιαπωνία (βλ. Nissan), αναμένονται στις 28 Μαΐου.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου