Επικαιρότητα Κόσμος

Κυψέλες καυσίμου από την Bosch σε συνεργασία με την Powercell

Η γερμανική εταιρεία θα συνεργαστεί με τη σουηδική προκειμένου η πρώτη να κατασκευάσει και να διαθέσει στην αγορά κυψέλες καυσίμου από το 2022 και μετά.

Η Bosch ενώνει τις δυνάμεις της με την Powercell Sweden για την κατασκευή από την πρώτη κυψελών καυσίμου - τεχνολογία που αναμένεται τα προσεχή χρόνια να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο για την παραγωγή πιο «καθαρών» φορτηγών και αυτοκινήτων. Όπως επισήμως ανακοινώθηκε, οι δύο εταίροι θα συν-αναπτύξουν κυψέλες καυσίμου μεμβράνης πολυμερούς-ηλεκτρολύτη, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες από την Bosch το αργότερο το 2022.

Η Bosch αναφέρει μάλιστα ότι η συμφωνία της με την Powercell της  παρέχει το δικαίωμα αποκλειστικής πώλησης κυψελών σε παγκόσμιο επίπεδο για επτά χρόνια από την αρχή της παραγωγής τους.

Σε γενικές γραμμές, οι κυψέλες υδρογόνου έχουν επαινεθεί για τη δυνατότητά τους να αντικαταστήσουν πιο «επίπονες» διαδικασίες παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος δίνοντας συγχρόνως λύσεις και σε θέματα αυτονομίας σε σχέση με τα BEV. Προς το παρόν, πάντως, η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν έχει κερδίσει έδαφος, κυρίως εξαιτίας του υψηλού κόστους, της έλλειψης υποδομών και της πολυπλοκότητας στην αποθήκευση του υδρογόνου.

Ένας λίτρο υδρογόνου προσφέρει τόση ενέργεια όσο περίπου είναι σε θέση να εξασφαλίσουν τρία λίτρα ντίζελ, δήλωσε η Bosch, προσθέτοντας ότι σύμφωνα με τις προβλέψεις της οι κυψέλες υδρογόνου θα τροφοδοτούν έως και το 20% των ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030.

Σύμφωνα με την Bosch, οι καλύτερες ευκαιρίες για την ευρεία υιοθέτηση της τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου εμφανίζονται στον κλάδο των φορτηγών._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου