Η Lamborghini αποκάλυψε προ ολίγου την ανοιχτή έκδοση Spyder της Huracan Evo.

Σε συνέχεια της πρεμιέρας της κλειστής Huracan Evo στις αρχές του έτους, η Lamborghini αποκαλύπτει σήμερα μέσω του διαδιτύου την έκδοση Spyder που θα δούμε «ζωντανά» στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Σε σχέση με την κουπέ έκδοση, η Spyder είναι κατά 120 κιλά βαρύτερη, κάτι όμως που ελάχιστα επηρεάζει τις επιδόσεις της ιταλικής «ξεσκούφωτης» κατασκευής από τη Sant’Agata.

Η αναδιπλούμενη οροφή της Huracan Evo Spyder είναι (φυσικά) μαλακή και με τη βοήθεια ενός ηλεκτρομηχανισμού μπορεί να ανοίξει και να κλείσει το πάνινο κάλυμμα σε χρόνο μόλις 17 δλ. ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Για τη μείωση των αεροδυναμικών στροβιλισμών στην καμπίνα το «παρών» δίνει ένα ηλεκτρικά αναδιπλούμενο παράθυρο-αλεξινέμιο που βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα, το οποίο «εγείρεται» ή «κρύβεται» ακόμα και όταν η οροφή είναι κλειστή.

Στην καμπίνα η συναντάμε μία οθόνη αφής 8,4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, η οποία ελέγχει σχεδόν τα πάντα αντικαθιστώντας παράλληλα τους παραδοσιακούς διακόπτες του παρελθόντος. Επίσης, το «παρών» δίνει και ένα σύστημα τηλεμετρίας με δύο μάλιστα εξωτερικές κάμερες καταγραφής εικόνας. Το όλο πακέτο συνοδεύεται από σκληρό δίσκο μεγάλης χωρητικότητας, για την ασφαλή και γρήγορη καταγραφή δεδομένων (ταχύτητα, πλευρικά g κοκ). Από εκεί και πέρα, η Lamborghini προχώρησε στην ενίσχυση των στοιχείων εξατομίκευσης του μοντέλου με την προσθήκη νέων χρωματικών συνδυασμών και ελαφριών υλικών.

Σε ότι αφορά στους υπόλοιπους τομείς, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον γνωστό V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 5,2 λίτρων, που και εδώ αποδίδει 640 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 600 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, το αμάξωμα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,1 (+0,2 δλ. σε σχέση με την κουπέ έκδοση) σημειώνοντας τελική ταχύτητα της τάξης των 325 χλμ/ώρα, ακριβώς όπως συμβαίνει και με την Huracan Evo. Όσο για τα φρένα, η ιταλική εταιρεία υπόσχεται πως η ακινητοποίηση του οχήματος από τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 31,9 μ.

Από εκεί και πέρα, η νέα Huravan Evo Spyder υιοθετεί σύστημα τετραδιεύθυνσης για ακόμα καλύτερη ευελιξία και κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες, καθώς και torque vectoring και στους δύο άξονες. Οι μηχανικοί της Lamborghini έχουν επίσης αναβαθμίσει την απόδοση και αίσθηση του τιμονιού αλλά και την ενεργή ανάρτηση, ενώ παράλληλα έχουν παρέμβει και στο σύστημα τετρακίνησης προκειμένου να υποστηρίξουν τη μεταφορά ισχύος από τον κινητήρα ακόμα και σε ένα μόνο τροχό.

Η καινοτομία εδώ έγκειται στο γεγονός ότι όλα τα παραπάνω ελέγχονται από μια κεντρική μονάδα, την οποία η ιταλική εταιρεία αποκαλεί Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI). Επί της ουσίας, το σύστημα αυτό έχει ρυθμιστεί για να ελέγχει κάθε πτυχή της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, με τους αισθητήρες να «παρακολουθούν» συνεχώς την επιτάχυνση, την ταχύτητα, τις πλευρικές και εγκάρσιες επιταχύνσεις, αλλά και πολλές ακόμα παραμέτρους, με αποτέλεσμα να γίνονται σε πραγματικό χρόνο οι κατάλληλες ρυθμίσεις σε ανάρτηση και σύστημα μετάδοσης._X.A.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά