Αυτή είναι η γρηγορότερη Lotus με πινακίδες κυκλοφορίας που κατασκευάστηκε ποτέ στην ιστορία της βρετανική εταιρείας.

Η ταχύτητα δεν είναι το μοναδικό ατού της νέας Sport 380 σε σχέση με τις μικρότερες αδελφές της. Είναι, επίσης, το χαμηλότερο βάρος του πλαισίου της και φυσικά ο ισχυρότερος κινητήρας της. Σύμφωνα με τους Βρετανούς, οι οποίοι χαρακτηρίζουν τη νέα Sport 380 ως «φονέα των σούπερκαρ αυτοκινήτων», το βάρος του αμαξώματος έχει πέσει στα μόλις 1.066 κιλά, ήτοι 25 λιγότερα σε σχέση με την έκδοση «350». Η εξοικονόμηση αυτή επήλθε χάρη στη διευρυμένη χρήση τμημάτων από ανθρακονήματα, ενώ 2,7 κιλά «βρέθηκαν» από το διαφορετικό εμπρός splitter, την ανασχεδιασμένη πίσω αεροτομή και τον τροποποιημένο διαχύτη. Από εκεί και πέρα, σχεδόν 1 κιλό εξοικονομήθηκε από το συνθετικό πίσω τζάμι, από τα καθίσματα 6 επιπλέον κιλά και από τους πανάλαφρους σφυρήλατων τροχούς, 10,3 κιλά.