top icon
Επικαιρότητα

Με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης το νέο Fiat 500

Η ιταλική εταιρεία αναμένεται να… υποκύψει και αυτή στην πρόκληση των υβριδικών συστημάτων κίνησης.

Ύστερα από 11 σχεδόν χρόνια στην πλάτη του, το Fiat 500 είναι έτοιμο να γυρίσει σελίδα υιοθετώντας γνώριμες σχεδιαστικές τεχνοτροπίες και, υποχρεωτικά πλέον, τεχνολογίες άμεσα συνδεδεμένες με την υβριδική τεχνολογία, ούτως ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό. Σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις, το ιταλικό «μικρό» αναμένεται να στείλει στο… πυρ το εξώτερον τον γνωστό 1.300άρη Multijet πετρελαιοκινητήρα του εγκαθιστώντας στα σωθικά του ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V.

Μιλώντας επί του θέματος στο βρετανικό Autoexpress, ο Sergio Marchionne δήλωσε τα εξής:

«Πρέπει να δοκιμάσουμε διάφορες λύσεις. Υπάρχουν μερικά πράγματα που πλέον είναι δεδομένα στην αγορά και ένα από αυτά είναι πως οι κινητήρες ντίζελ έχουν πεθάνει».

Ποια λύση όμως αναμένεται να χρησιμοποιήσει τελικά το ιταλικό εργοστάσιο προκειμένου το νέο 500 να παραμείνει ανταγωνιστικό; Και, κυρίως, φθηνό σε κόστος;

«Εμείς θα συνεχίσουμε να παράγουμε μικρά αυτοκίνητα, όπως το Panda και το 500. Τοποθετώντας όμως στα μοντέλα αυτά ένα φουλ υβριδικό σύστημα κίνησης, είναι σα να τα σκοτώνεις. Πρέπει να βρούμε άλλες λύσεις και για το λόγο αυτό πιστεύω πως πρέπει να αγκαλιάσουμε τα συστήμα των 48 Volt, που είναι και τα πιο ρεαλιστικά»._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ