12 Σεπ 2018

Με τα νέα Audi e-tron, e-tron Sportback και e-tron GT στην αυγή μιας νέας εποχής

Όπως επικαλείται η ίδια η γερμανική εταιρεία, η Audi μετατρέπεται σταδιακά από έναν κλασικό κατασκευαστή αυτοκινήτων σ’ έναν προμηθευτή συστημάτων κινητικότητας υψηλής απόδοσης και ποιότητας εξαλείφοντας μέσω των απαραίτητων τεχνολογιών και υποδομών το… άγχος αυτονομίας.

Audi e-tron

Η υπηρεσία Charging Service αναμένεται να αποτελέσει μέρος μιας προσφοράς ευρείας βάσης για φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Audi -συμπεριλαμβανομένου ασφαλώς του νέου e-tron που θα αποκαλυφθεί πλήρως την επόμενη Τρίτη στο Σ. Φραντσίσκο των ΗΠΑ, του επερχόμενου μέσα στο 2019 e-tron Sportback και του νέου επίσης 4θυρου κουπέ e-tron GT το 2020- παρέχοντας πρόσβαση σε όλη την Ευρώπη σε δημόσιες υποδομές. Όπως ανακοινώθηκε, μέσω της χρήσης μιας ιδιόκτητης κάρτας, οι χρήστες θα μπορούν να «φουλάρουν» τις μπαταρίες των ηλεκτρικών τους οχημάτων σε 72.000 σημεία φόρτισης που θα λειτουργούν με την αρωγή 220 στο σύνολο παρόχων.

Διαβάστε επίσης: Ξεκίνησε η παραγωγή του Audi e-tron

«Η συγκεκριμένη υπηρεσία φόρτισης για το e-tron δημιουργεί τις απαραίτητες υποδομές για την πρωτοβουλία μας. Μετά από το Audi e-tron, το 2019 το e-tron Sportback θα είναι το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει, ενώ θα ακολουθήσει το 2020 το Audi e-tron GT από την Audi Sport. Έχουμε ήδη τις σωστές απαντήσεις σε πολλές από τις ερωτήσεις και τις ανησυχίες σχετικά με τη φόρτιση», σημειώνει ο Peter Mertens, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi.

Πιο συγκεκριμένα, η Audi θα παρέχει σε όλους τους πελάτες της οικογένειας e-tron και συνεπώς στους ιδιοκτήτες των plug-in μοντέλων της γκάμας της πρόσβαση σε περίπου 80% όλων των δημόσιων σταθμών φόρτισης στην Ευρώπη. Κατά την κυκλοφορία στην αγορά θα υπάρχουν ήδη πάνω από 72.000 σημεία φόρτισης διαθέσιμα σε 16 χώρες της ΕΕ, με άλλες οκτώ αγορές στην Ανατολική Ευρώπη να ακολουθούν σε λίγους μήνες. Η χρέωση θα πραγματοποιείται κεντρικά, με μία και μόνη σύμβαση, με πρότυπα και με ξεκάθαρα «μοντέλα τιμολόγησης», αναφέρει χαρακτηριστικά η Audi.

Διαβάστε επίσης: 400+ χλμ. αυτονομίας και 408 ίπποι για το Audi e-tron

Μάλιστα, σε πολλούς σταθμούς φόρτισης η διαδικασία ανεφοδιασμού των μπαταριών με ενέργεια θα μπορεί να ενεργοποιηθεί και με τη σάρωση ενός κώδικα QR μέσω smartphone. Οι πελάτες δεν θα έχουν παρά να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στη σχετική υπηρεσία στην πύλη myAudi συνάπτοντας μία ατομική σύμβαση χρέωσης. Οι χρεώσεις θα συγκεντρώνονται αυτόματα όλες μαζί στο τέλος κάθε μήνα. Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πύλη myAudi για να δουν ανά πάσα στιγμή το τρέχον ιστορικό των χρεώσεών τους, να αναθεωρήσουν τους λογαριασμούς τους και να διαχειριστούν ενγένει τη σύμβασή τους.

«Με την υπηρεσία αυτή προσφέρουμε στην πραγματικότητα μία premium υπηρεσία πριν από την εισαγωγή στην αγορά των μοντέλων της οικογένειας e-tron. Το προϊόν είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των πελατών μας», σχολιάζει η Fermin Soneira, επικεφαλής του τμήματος Marketing της Audi.

Διαβάστε επίσης: Η Audi αποκαλύπτει τα εσωτερικό του e-tron

Στις περιπτώσεις που κανείς αποφασίσει να πραγματοποιήσει μεγαλύτερες αποστάσεις και ταξίδια, η διαδικασία φόρτισης παραμένει αρκετά απλή, επισημαίνει η γερμανική εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, οι ιδιοκτήτες των e-tron θα μπορούν να προγραμματιστούν από πριν μέσω της εφαρμογής myAudi την κατάλληλη διαδρομή στην οποία και θα υπάρχουν τα απαιτούμενα σημεία φόρτισης. Σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης, θα λαμβάνεται υπόψη όχι μόνο ο βαθμός φόρτισης της μπαταρίας, αλλά και η κατάσταση της κυκλοφορίας στους δρόμους, ενώ συγχρόνως θα υπολογίζεται και ο χρόνος άφιξης του οχήματος στα σημεία φόρτισης. Το σύστημα περιλαμβάνει όλες τις θέσεις των σταθμών φόρτισης σε όλη την Ευρώπη, στις οποίες θα μπορεί να φορτιστεί κανείς το e-tron με συνεχές ρεύμα, καθώς και τους σταθμούς εναλλασσόμενου ρεύματος. Πολλές φορές το σύστημα θα είναι σε θέση να προτείνει μία εναλλακτική διαδρομή στην περίπτωση που δεν θα είναι πλέον δυνατή η επίτευξη ενός στοχευμένου σταθμού ταχείας φόρτισης.

Από το 2019 και μετά, η χρέωση θα είναι ακόμα πιο εύκολη για τους πελάτες της Audi. Αυτό θα συμβεί όταν θα εισαχθεί η λειτουργία plug & charge, η οποία θα επιτρέπει σε κάθε Audi e-tron να… ταχτοποιείται στους σταθμούς φόρτισης μέσω υπερσύγχρονων κρυπτογραφικών διαδικασιών. Μετά από αυτό, η χρήση της κάρτας χρέωσης δεν θα είναι πλέον απαραίτητη. Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα Audi e-tron που θα βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής από τα μέσα του 2019 και μετά θα υποστηρίζουν αυτή τη λειτουργία ως στοιχείο του βασικού τους εξοπλισμού.

Διαβάστε επίσης: Τα μυστικά της αεροδυναμικής του Audi e-tron

Ταυτόχρονα με όλα τα παραπάνω, η Audi προσφέρει διάφορες λύσεις για τη φόρτιση του e-tron στο σπίτι. Το τυπικό και συμπαγές σε διαστάσεις κινητό σύστημα φόρτισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε με οικιακή πρίζα 230 volt, είτε με τροφοδοσία 400 volt. Το προαιρετικό σύστημα φόρτισης διπλασιάζει την ισχύ φόρτισης έως και τα 22 kW. Ο δεύτερος ενσωματωμένος φορτιστής που απαιτείται για το σκοπό αυτό θα είναι διαθέσιμος ως προαιρετικό στοιχείο εξοπλισμού κάποια στιγμή μέσα το 2019. Σε συνδυασμό μ’ ένα συμβατό σύστημα διαχείρισης οικιακής ενέργειας, η Audi προσφέρει πολλές ακόμα έξυπνες λειτουργίες, όπως φόρτιση όταν η ηλεκτρική ενέργεια είναι λιγότερο δαπανηρή ή με την αρωγή της ηλιακής ενέργειας, εάν φυσικά υπάρχει φωτοβολταϊκό σύστημα εγκατεστημένο στην οροφή του σπιτιού._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Audi e-tron
  • Audi e-tron
  • Audi e-tron
  • Audi e-tron
  • Audi e-tron
  • Audi e-tron
Ετικέτες: