Με σημαντικές αναβαθμίσεις αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη της επόμενης χρονιάς το ανανεωμένο υβριδικό super car των Βαυαρών.

Αυτό τουλάχιστον μεταδίδουν βρετανικά μέσα ενημέρωσης επικαλούμενες πηγές προερχόμενες από το εσωτερικό της BMW. Φυσικά, οι Γερμανοί δεν πρόκειται επέμβουν ριζικά στο… διαστημικό σχεδιαστικό μοτίβο του υπάρχοντος i8, το οποίο, ούτως ή άλλως, δε δείχνει να χρίζει βελτίωσης, υιοθετώντας στο συγκεκριμένο τομέα μικρές αλλαγές διορθωτικού, θα λέγαμε, περιεχομένου.

Ως είθισται, οι σημαντικότερες εξ αυτών αναμένονται κάτω από το εμβληματικό, αν μη τι άλλο, κουστούμι του γερμανικού κουπέ. Όλες οι λύσεις που θα δούμε στα τέλη του 2017 στο «νέο» i8 ήδη δοκιμάζονται, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Greg Kable που δημοσιεύει σήμερα η ηλεκτρονική έκδοση του Autocar, τόσο σε πρωτότυπα του υπάρχοντος μοντέλου, όσο και «κάτω» από τα δύο διαθέσιμα safety cars του Πρωταθλήματος Formula E. Θυμίζουμε πως αντίστοιχη τακτική ακολουθήθηκε από τους Βαυαρούς και στην περίπτωση της νέας BMW M4 GTS, καθώς πολλά από τα επιμέρους καλούδια της δοκιμάστηκαν εκτενώς, αρκετό καιρό πριν πάρουν το δρόμο για τη γραμμή παραγωγή, στο αυτοκίνητο ασφαλείας που… πρωταγωνίστησε την περασμένη χρονιά στο MotoGP!

Η πρώτη σημαντική αναβάθμιση στο «νέο» BMW i8 αφορά στην απόδοση του ηλεκτρικού… σκέλους των κινητήριων μονάδων του αυτοκινήτου, με τις επεμβάσεις των Βαυαρών ειδικών να προσδίδουν χαρακτηριστικά ισχύος άνω των 130 «σημερινών» ίππων. Αντίστοιχες, αλλά εξίσου αδιευκρίνιστες ποσοτικά μέχρι και αυτή τη στιγμή, αναμένεται να είναι και οι τονωτικές ενέσεις που θα δεχθεί και ο θερμικός, 3κύλινδρος κινητήρας τούρμπο των 1,5 λίτρων. Συνδυαστικά, πάντως, το όλο «πακέτο» εκτιμάται πως θα αποδίδει περί τους 420 ίππους, τιμή αυξημένη κατά περίπου 15% σε σχέση με εκείνη του υπάρχοντος μοντέλου.

Επιπρόσθετα, οι επεμβάσεις στο λογισμικό που διαχειρίζεται τη λειτουργία του 6τάχυτου κιβωτίου, αναμένεται σε συνδυασμό με τα παραπάνω να βελτιώσουν περεταίρω τις επιδόσεις του γερμανικού κουπέ, με το τυπικό, πλην όμως ενδεικτικό, «0-100» να πέφτει ενδεχομένως κάτω από το άτυπο φράγμα των 4 δλ.

Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στη βελτίωση της αυτονομίας, κάτι που σίγουρα θα αποτελέσει απότοκο της υιοθέτησης μεγαλύτερων μπαταριών. Από εκεί και πέρα, ένα νέο επαγωγικό σύστημα φόρτισης χωρίς… καλώδια, το οποίο ήδη δοκιμάζεται στην πράξη, θα προσφέρεται ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού του «νέου» BMW i8.

Στο μηχανολογικό σκέλος του ανανεωμένου i8 προβλέπονται αλλαγές στο σχεδιασμό αλλά και τη στίξη των εμπρός ψαλιδιών της ανάρτησης, ενώ τροποποιήσεις αναμένονται τόσο στα ελατήρια, τα οποία θα είναι χαμηλότερα κατά 15 περίπου χλστ., όσο και στα αμορτισέρ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η BMW θα προσφέρει στο «νέο» i8 μια σειρά τροχών με μειωμένο κατά 25% βάρος, με τις 20άρες ζάντες να είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα(!) και αλουμίνιο.

Κατά πάσα πιθανότητα, η πρεμιέρα του ανανεωμένου BMW i8 θα συμπέσει χρονικά με το ντεμπούτο της έκδοσης Roadster, η οποία έχει ήδη εκτεθεί σε δημόσια θέα, υπό τη μορφή πρωτοτύπου, ασφαλώς._Χ.Α.