Πτωτικά κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη στο πρώτο τετράμηνο του έτους εξαιτίας της διαβόητης πανδημίας που τον Απρίλιο έφτασε στο απόγειό της.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο ACEA, τον Απρίλιο οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων στις 27 χώρες της ΕΕ μειώθηκαν κατά 76,3% σε σχέση με τον τέταρτο μήνα της περασμένης χρονιάς. Σε απόλυτα νούμερα και με την πλειοψηφία των εκθέσεων ανά την Ευρώπη να έχουν κατεβάσει ρολά εξαιτίας της διαβόητης πανδημίας, οι νέες εγγραφές τις προηγούμενες 30 ημέρες δεν υπερέβησαν τις μόλις 270.682 μονάδες, έναντι 1.143.046 τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Τις μεγαλύτερες απώλειες των Απρίλιο κατέγραψαν η Ιταλία και η Ισπανία, με τις νέες ταξινομήσει να καταβαραθρώνονται ποσοστιαία κατά 97,6% και 96,5% αντίστοιχα, ενώ σημαντική ήταν η καθίζηση και σε άλλες μεγάλες αγορές της Ευρώπης, όπως η Γερμανική (-61,1%) και η Γαλλική (-88,8%).

Στο διάστημα Ιανουάριος-Απρίλιος οι συνολικές πωλήσεις στη γηραιά ήπειρο των 27 μελών της ΕΕ εμφανίζονται μειωμένες κατά 38,5%. Στο πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στις τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές είναι μειωμένες κατά το ήμισυ σε σχέση με τις αντίστοιχες περσινές – και πιο συγκεκριμένα κατά 50,7%, 48,9% και 48% σε Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία, και κατά 31% στη Γερμανία.

Στο επισυναπτόμενο αρχείο μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα στοιχεία πωλήσεων Απριλίου και Ιανουαρίου-Απριλίου στις 27 χώρες της ΕΕ

Συνημμένα Αρχεία

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά