Επικαιρότητα Κόσμος

Μία ηλεκτρική Mercedes EQC για extreme καταστάσεις εκτός δρόμου

Μια ομάδα μηχανικών από τη Στουτγάρδη δημιούργησε μια extreme έκδοση εκτός δρόμου που βασίζεται στην EQC 400.

Η «πειραματική» EQC 400 4x42 έρχεται στο προσκήνιο ως ένα μοναδικό στην κυριολεξία πρωτότυπο από μια ομάδα ανήσυχων μηχανικών της Mercedes με έναν και μόνο λόγο: να αναδειχθούν οι δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης σε «τερέν» που δεν περιορίζονται στην άσφαλτο.

Mercedes EQC 400 4x4

Με απόσταση από το έδαφος που έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με εκείνη της ταπεινής EQC (293 χλστ. έναντι 140 χλστ.), η EQC 400 4x42 είναι ψηλότερη κατά 28 χλστ. ακόμα κα σε σύγκριση με την G-Class. Επιπρόσθετα, σε αντίθεση με τους συμβατικούς άξονες, οι τροχοί του αυτοκινήτου δεν βρίσκονται στο ύψος του κέντρου του άξονα, αλλά αντ' αυτού πολύ χαμηλότερα  - ωστόσο η ανάρτηση της EQC 400 4x4² συνδέεται στα ίδια σημεία στο αμάξωμα σε σχέση με την «κανονική» εκδοχή του μοντέλου. ανάρτηση.

Mercedes EQC 400 4x4

Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των γωνιών προσέγγισης και διαφυγής στις 31,8 και 33 μοίρες, έναντι 20,6 και 20 μοίρες της συμβατικής έκδοσης. Από εκεί και πέρα, τα προγράμματα οδήγησης για κίνηση εκτός δρόμου (Off-Road Drive Modes) χρησιμοποιούν λύσεις που υιοθετούνται στην GLC. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας στοχευμένες παρεμβάσεις στη λειτουργία του συστήματος πέδησης δίνει τη δυνατότητα για μια πιο ήπια καμπύλη ροπής για βελτιωμένη εκκίνηση σε χαλαρό έδαφος. Και όλα αυτά, σε συνδυασμό με τα ελαστικά διαστάσεων 285/50 R 20.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου