Η γαλλική εταιρεία δίνει τις απαραίτητες πινελιές ανανέωσης στο Renault Twingo.

Όντας στο μέσο του κύκλου ζωής του, το Renault Twingo περνά από σήμερα «μέσα» από ένα αναγκαίο,πλην όμως περιορισμένης έκτασης ρετούς. Στο εμπρός μέρος, η ομάδα σχεδιασμού των Γάλλων «έφερε» έναν ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερη βαμμένη επιφάνεια, καθώς και φώτα ημέρας ενσωματωμένα στους προβολείς. Σε αυτούς είναι πλέον «ενταγμένα» και τα φλας, που πλέον διαθέτουν το σχήμα του γράμματος C, χαρίζοντας στο ανανεωμένο Twingo μια πιο χαριτωμένη εμφάνιση.

Το πακέτο ολοκληρώνεται από αντίστοιχες προσθήκες και αλλαγές στα πίσω φώτα, καθώς και στη χειρολαβή για το άνοιγμα της τρίτης πόρτας, που τώρα είναι τοποθετημένη κάτω από τον υαλοκαθαριστήρα. Η πιο σημαντική, ωστόσο, διαφοροποίηση είναι το χαμήλωμα του αμαξώματος κατά 10 χλστ., κίνηση που αποσκοπεί, σύμφωνα με τους Γάλλους, στη βελτίωση της αεροδυναμικής και στη μείωση, κατ’ επέκταση, της κατανάλωσης.

Στο εσωτερικό, οι αναβαθμίσεις είναι μικρές, με τις πιο πλούσιες εκδόσεις της οικογένειας να διαθέτουν στον εξοπλισμό τους μια οθόνη 7 ιντσών, ενώ εργονομικού τύπου αλλαγές έχουν γίνει στην κεντρική κονσόλα. Επίσης, το Renault Twingo του 2019 διαθέτει στην καμπίνα του δύο θύρες USB και κλειστό ντουλαπάκι, σε συνδυασμό με μια θήκη για εναπόθεση του κινητού τηλεφώνου. Φυσικά, όπως επιτάσσει η σύγχρονη πραγματικότητα, η Renault προσφέρει στο ανανεωμένο της «μικρό» με περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης του εσωτερικού.

Στον τομέα των κινητήρων, το ανανεωμένο Twingo προσφέρεται με τον 3κύλινδρο 1.000άρη της γαλλικής εταιρείες, με ή χωρίς τούρμπο. Στη δεύτερη περίπτωση, ο κινητήρας αποδίδει 65 ή 75 ίππους, με τη ροπή να είναι και στις δύο περιπτώσεις στα 95 Νm. Η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση αποδίδει πλέον 93 ίππους και ροπή 135 Nm. Εδώ, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων είτε με το «διπλόδισκο» EDC των Γάλλων με 6 σχέσεις._Χ.Α.