Επικαιρότητα Κόσμος

Μικρό ηλεκτρικό SUV ετοιμάζει η Alfa Romeo

Η μιλανέζικη φίρμα μπαίνει και αυτή στο χορό των EVs με ένα νέο SUV - και όχι με κάποιο σπορ αυτοκίνητο - που θα δούμε να παρουσιάζεται το 2022 και θα τοποθετείται ένα κλικ πιο χαμηλά από την Tonale.

Έχοντας εγκαταλείψει τα σχέδιά της για την παρουσίαση ενός νέου σπορ αυτοκινήτου, η Alfa Romeo ευελπιστεί στην αύξηση της εμπορικής της επιρροής τα προσεχή χρόνια ποντάροντας πλέον σε πιο «μαζικές» και λαοφιλείς κατηγορίες οχημάτων – πολλώ δε μάλλον μετά και την «αποχώρηση» από την αγορά της Giulietta στα τέλη περίπου του 2020 και τη μη ανανέωση της εμπιστοσύνης των Ιταλών στη μικρή MiTo. Μία από αυτές της κατηγορίες είναι και εκείνη των SUV.

Σύμφωνα με μη κατονομαζόμενες πηγές από το εσωτερικό της μιλανέζικης φίρμας, η τελευταία αναμένεται να εμπλουτίσει τη γκάμα της, έναν περίπου χρόνο μετά την εμπορική πρεμιέρα της μεσαίας και plug-in υβριδικής Tonale, με ένα ακόμα SUV (σ.σ.: το τρίτο μαζί με τη μεγάλη Stelvio), το οποίο θα είναι 100% ηλεκτρικό και θα τοποθετείται στις παρυφές της κατηγορίας Β.

Με την Tonale να δανείζεται την τεχνολογία της, σε ότι αφορά την μονάδα κίνησης, από την ομόσταβλη Jeep, το νέο B-SUV των Ιταλών αναμένεται να ακολουθήσει ένα διαφορετικό δρόμο αξιοποιώντας με τη σειρά του το πλούσιο ηλεκτρικό… ράφι που θα προκύψει μετά την επικείμενη σύμπραξη-συγχώνευση του αμερικανο-ιταλικού ομίλου με τους Γάλλους του Groupe PSA. Και εν προκειμένω το δάπεδο και την ηλεκτρική μονάδα κίνησης των τελευταίων που είδαμε να υιοθετείται μεταξύ άλλων στο Peugeot 2008.

Σύμφωνα με τον βρετανικό ειδικό Τύπο, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα στην περίπτωση του νέου B-SUV της Alfa Romeo θα είναι μεγαλύτερη σε σχέση με εκείνη του Peugeot 2008 (βλ. 136 ίπποι), ενώ άγνωστο παραμένει αν η μπαταρία των 50 kWh του γαλλικού SUV θα μεταμοσχευθεί στο ιταλικό με αυξημένο ενεργειακό περιεχόμενο.

Επ’ αυτού, εκπρόσωπος της Alfa Romeo φέρεται να δήλωσε στο βρετανικό Autocar:

«Το segment B είναι προφανώς η καλύτερη λύση όσον αφορά τη χρηστικότητα και την αυτονομία. Το δίκτυο φόρτισης θα είναι καλύτερο την περίοδο που θα λανσαριστεί το νέο μοντέλο».

Αναφερόμενος στην απουσία ήχο που απορρέει από την παρουσία ηλεκτροκινητήρα, ο εκπρόσωπος της ιταλικής εταιρείες είπε:

«Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε ψεύτικους ήχους για να αναπαράγουμε τον ήχο ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης γιατί δεν θα έχουμε ψεύτικα πράγματα μέσα στις Alfa Romeo. Η ιδέα είναι να δημιουργήσουμε έναν συγκεκριμένο ήχο να βγάλουμε ένα συναίσθημα τόσο από τον οδηγό όσο και από το αυτοκίνητο. Ένα πλεονέκτημα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι ότι είναι αθόρυβο – στην περίπτωση που ο πελάτης θέλει να οδηγεί με αυτόν τον τρόπο. Αλλά θα υπάρχει η δυνατότητα ενός πιο επιθετικού προγράμματος».

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου