Επικαιρότητα Κόσμος

Νέα Audi SQ7 και SQ8 με 8κύλινδρο κινητήρα βενζίνης

Η Audi αποσύρει για λογαριασμό των SQ7 και SQ8 τον ντίζελ κινητήρα που είδαμε πριν ένα μόλις χρόνο κάτω από το καπό τους «επενδύοντας» για την περίσταση σε έναν 4λιτρο βενζίνης με 8 κυλίνδρους της οικογένειας TFSI.

Ο νέος 4λιτρος κινητήρας με τους 8 κυλίνδρους σε διάταξη V αποδίδει  507 ίππους και ροπή 770 Nm εξασφαλίζοντας στα νέο SQ7 και SQ8 επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 4,1 δλ. Σε αντίθεση με την τάση της εποχής, ο bi-turbo βενζινοκινητήρας δεν διαθέτει εξηλεκτρισμένα χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα ένα mild-hybrid σύστημα κίνησης των 48V.

Audi SQ7-SQ8

Ως αντιστάθμισμα προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και η μέση εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων του σε συνθήκες χαμηλού φορτίου. Στο τεχνολογικό τομέα ξεχωρίζουν επίσης οι δύο twin-scroll υπερσυμπιεστές καυσαερίων, οι οποίοι είναι εγκαταστημένοι μέσα στο V που διαμορφώνουν οι κύλινδροι.

Audi SQ8

Τα νέα Audi SQ7 και SQ8 είναι τετρακίνητα και διαθέτουν μια αερανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ καθώς και σύστημα τετραδιεύθυνσης – στις χαμηλές ταχύτητες το τελευταίο στρέφει τους πίσω τροχούς κατά 5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός, για περισσότερη ευελιξία, και κατά την ίδια από τα 60 χλμ./ώρα και πάνω, για καλύτερη σταθερότητα και οδική, εν γένει, συμπεριφορά.

Audi SQ8

Όλες οι εκδόσεις των νέων SQ7 και SQ8 θα διατίθενται στις κατά τόπου αγορές της γηραιάς ηπείρου από το προσεχές φθινόπωρο και μετά με το ενεργό σύστημα ηλεκτρομηχανικού ελέγχου των αντιστρεπτικών δοκών (eAWS), τροχούς με διάμετρ0 20, 21 και 22 ίντσες και ατσάλινους δίσκους στους εμπρός τροχούς με διάμετρο 400 ιντσών (προαιρετικά και κεραμικοί).

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου