Επικαιρότητα Κόσμος

Νέα BMW M3: Τετρακίνητη ή πισωκίνητη, με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο

Η BMW ανοίγει τη βεντάλια των διαθέσιμων εκδόσεων της επερχόμενης μέσα στο 2020 νέας M3 προσφέροντάς την σε εκδόσεις για κάθε γούστο και απαίτηση.

Ο επικεφαλής της BMW M, Markus Flasch, ήταν σαφής μιλώντας πριν λίγες μόλις μέρες σε εκπροσώπους του διεθνούς αυτοκινητικού Τύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες αναφορικά με τις διαθέσιμες εκδόσεις της νέας Μ3:

«Η επόμενη M3 θα είναι μια πρόκληση. Θα προσφέρουμε εκδόσεις με κίνηση σε όλους τους τροχούς αλλά και στους πίσω τροχούς. Θα προσφέρουμε τόσο χειροκίνητο όσο και αυτόματο κιβώτιο».

Με τη λέξη «αυτόματο» το αφεντικό του Μ Division δεν αναφέρεται παρά στο γνωστό πλέον 8άρι κιβώτιο με μετατροπέα ροπής των Μ5 και Μ8, και όχι σε κάποιο «διπλοσύμπλεκτο», όπως αυτό με το οποίο συνδυάζεται σήμερα ο 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας της «τρέχουσας» Μ3.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Markus Flasch σε αμερικανούς δημοσιογράφους η έκδοση της νέας Μ3 με κίνηση στους πίσω τροχούς θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο, με το αυτόματο να συνδυάζεται με τις τετρακίνητες εκδόσεις του μοντέλου.

Οι τελευταίες θα υιοθετούν το σύστημα μετάδοσης της νέας Μ5, το οποίο όμως προσφέρει και πισωκίνητα χαρακτηριστικά.

«Δεν υπάρχει κανένας λόγος να διαφοροποιηθούμε από  ένα σύστημα που αποδίδει. Έτσι, θα μεταφέρουμε αυτό που γνωρίζουμε από την M5», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Markus Flasch.

Και προσέθεσε:

«Η ισχύς που επιτυγχάνεται με αυτή τη γενιά του μοντέλου είναι πραγματικά δύσκολο να φτάσει στο δρόμο αν οι συνθήκες δεν είναι τέλειες. Αν κοιτάξετε τον ανταγωνισμό, σε άλλες μάρκες, υπάρχει ζήτηση για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων με σύστημα τετρακίνησης. Μπορούμε λοιπόν να κατασκευάσουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο αξιοποιώντας τη βάση της M5»._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου