09 Απρ 2019

Νέα Mercedes-AMG CLA 35 4Matic

Η Mercedes-AMG εγκαθιστά τον 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα των 306 ίππων στη νέα CLA δημιουργώντας έτσι την κορυφαία έκδοση 35 4Matic του 4θυρου κουπέ μοντέλου της.

Mercedes-AMG CLA 35 4Matic

Μετά την επίσημη πρεμιέρα της 5θυρης A35 4Matic αλλά και της αντίστοιχης 4θυρης εκδοχής της, τη σκυτάλη παραλαμβάνει τώρα η νέα CLA, ένα μοντέλο που είδαμε να παρουσιάζεται στην ανανεωμένη του μορφή στις αρχές του χρόνου στα πλαίσια της Consumer Electronics Show στο Λ. Βέγκας των ΗΠΑ. Έτσι, στο 4θυρο γερμανικό μοντέλο με την κουπέ σχεδίαση εγκαθίσταται ο γνωστός Μ260 4κύλινδρος κινητήρας των 2,0 λίτρων της Mercedes-AMG, ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει και στην περίπτωση αυτή 306 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm σταθερά από τις 3.000 έως και τις 4.000 σ.α.λ. συνεργαζόμενος με το επίσης γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT των 7 σχέσεων.

Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4Matic μοιράζοντας τη ροπή του 4κύλινδρου κινητήρα ανάλογα με τα επίπεδα πρόσφυσης από το «αρχικό» 100/0 έως και 50/50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η νέα CLA 35 4Matic είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,9 δλ. εξασφαλίζοντας παράλληλα τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Οι εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα ορίζεται στα 167-164 gr/χλμ. και η μέση κατανάλωση καυσίμου στα 7,3-7,2 λιτ./100 χλμ.

Την ίδια ώρα, ο οδηγός της Mercedes-AMG CLA 35 4Matic έχει στη διάθεσή του μέσω του AMG Drive Select τα προγράμματα Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Η ανάρτηση της συγκεκριμένης έκδοσης αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον εμπρός και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας αμορτισέρ με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο βαθμό απόσβεσης (AMG Ride Control). Από εκεί και πέρα, μεταβλητή είναι και η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, ενώ για λόγους ενίσχυσης της ακαμψίας, οι μηχανικοί της Mercedes-AMG έχουν εγκαταστήσει στο χώρο φιλοξενίας του κινητήρα μια μπάρα θόλων. Επίσης, σε ότι αφορά στα φρένα, η νέα Mercedes-AMG A 35 4Matic Saloon είναι εφοδιασμένη με 4πίστονες δαγκάνες και δίσκους 350 χλστ. εμπρός και μονοπίστονες δαγκάνες με δίσκους 330 χλστ. πίσω.

Οπτικά, η νέα CL A 35 4Matic Saloon «μοιράζεται» το προσωπείο της Α 35 με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τον τροποποιημένο προφυλακτήρα και το διαφοροποιημένο splitter να κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τις «απλές» CLA. Το πίσω μέρος θυμίζει έντονα την CLS, όντας διακοσμημένο για την περίσταση με έναν επιθετικό σε σχήμα διαχύτη και δύο αντικριστές απολήξεις του συστήματος εξαγωγής – προορατικά το εργοστάσιο προσφέρει ένα ακόμα πιο επιθετικό οπτικό «πακέτο». Στο εσωτερικό, τέλος, η εικόνα είναι γνώριμη, και πανομοιότυπη ασφαλώς με εκείνη της Α 35, με την τελευταία γενιά του πολύ-συστήματος MBUX και τις ουκ ολίγες οθόνες αφής να έχουν τον πρώτο λόγο, σε συνδυασμό με το προαιρετικό πολύ-λειτουργικό πηδάλιο της AMG Performance που είδαμε για πρώτη φορά στην C63._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic
  • Mercedes-AMG CLA 35 4Matic