Η Mercedes-AMG παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη GLC 63 4Matic+ με την κορυφαία έκδοση S να αποτελεί, σύμφωνα με τους Γερμανούς, το ταχύτερο SUV στο Nurburgring.

Μετά την πρεμιέρα των ταπεινών εκδόσεων της GLC στην Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και της Coupe εκδοχής της λίγες μέρες αργότερα, η Mercedes-AMG αποκαλύπτει σήμερα με αφορμή την παρουσία της στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ν. Υόρκης την κορυφαία «63 4Matic+», η οποία κατάφερε στην έκδοση S να «γράψει» στην πίστα -ειδική διαδρομή των 20+ χλμ. του Nurburgring χρόνο 7.49.369. Κάτι που αυτομάτως την ανακηρύσσει ως τον «βασιλιά» των SUV σε απόλυτη ταχύτητα στο πάντοτε απαιτητικό αυτό τερέν δοκιμών για όλους (σχεδόν) τους κατασκευαστές.

Οπτικά, η ανανεωμένη Mercedes-AMG GLC 63 4Matic+, η οποία είναι διαθέσιμη και σε Coupe έκδοση, διαθέτει μικρές αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν, με σημαντικότερες τα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω, τις τραπεζοειδούς σχήματος διπλές απολήξεις της εξάτμισης, τους διαφορετικούς τροχούς των 21 ιντσών και τα νέα εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του Graphite Grey Magno.

Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει γνώριμη - αν και φρεσκαρισμένη στα σημεία. Επωφελούμενη της νέας γενιάς του συστήματος πολυμέσων MBUX της Mercedes καθώς και περισσότερων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, η καμπίνα διαθέτει ένα νέο, φουλ ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) και μια δεύτερη οθόνη για το σύστημα infotainment - και όχι μόνο - με διαγώνιο 7 ή 10,3 ίντσες. Επίσης, το γνωστό από το παρελθόν περιστροφικό χειριστήριο ελέγχου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα έχει αντικατασταθεί από ένα touch pad, ίδιο με αυτό που συναντάμε και στα πιο «χαμηλά» μοντέλα του Γερμανού κατασκευαστή.

Την κίνηση εξακολουθεί να προσφέρει ο γνωστός bi-turbo 4λιτρος V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων της Mercedes-AMG που αποδίδει 476 ή 510 ίππους, και αντίστοιχα 650 ή 700 Nm ροπής, στις εκδόσεις 63 4Matic+ και 63 S 4Matic+. Τιμές που εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,0 και 3,8 δλ.. Και στις δύο περιπτώσεις, το «παρών» δίνει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 9 σχέσεις (AMG Speedshift MCT 9G), σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ένα επιπλέον πρόγραμμα (Slippery) στα διαθέσιμα mode του AMG Dynamics και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά