Επικαιρότητα Κόσμος

Νέα Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport και… ready to race

Τρία χρόνια μετά την πρεμιέρα της πρώτης Cayman GT4 Clubsport, η Porsche αποκαλύπτει σήμερα τη διάδοχό της Αυτή με τον κωδικό «718».

Για πρώτη φορά η καθαρόαιμη και παραδοσιακά «κεντρομήχανη» αυτή κατασκευή είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις: την Trackday, που απευθύνεται, σύμφωνα με την Porsche, σε «φιλόδοξους ερασιτέχνες οδηγούς αγώνων» και την Competition, που με τη σειρά της προορίζεται για εθνικούς και διεθνείς αγώνες εντός πίστας.

Κατά την εξέλιξη της νέας 718 Cayman GT4 Clubsport, η έμφαση δόθηκε όχι μόνο στην ταχύτητα και στην περαιτέρω της οδικής συμπεριφοράς, αλλά, όπως επισημαίνουν με έμφαση οι δημιουργοί της, «στην αειφόρο χρήση των πρώτων υλών της». Έτσι, η 718 Cayman GT4 Clubsport είναι το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που διαθέτει πολλά μέρη του «σώματος» που από συνθετικά υλικά από φυσικές ίνες. Οι πόρτες και η πίσω πτέρυγα είναι κατασκευασμένες από ένα μίγμα οργανικών ινών που προέρχονται κυρίως από αγροτικά υποπροϊόντα, όπως οι ίνες λίνου ή κάνναβης και έχουν παρόμοιες ιδιότητες με τις ίνες άνθρακα, όσον αφορά στο βάρος και στην ακαμψία.

Δείτε στη συνέχεια το σχετικό βίντεο

Η τροφοδοσία της 718 GT4 Clubsport παρέχεται από έναν 6κύλινδρο μπόξερ κινητήρα με χωρητικότητα 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 425 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. - σε σύγκριση με το παρελθόν η βελτίωση ανέρχεται στους 40 ίππους - και 425 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Η δε εμπρός ανάρτηση προέρχεται από τον μεγάλο αδελφό, την 911 GT3 Cup, με τα φρένα να αποτελούνται από ατσάλινους δίσκους 380 χλστ. με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω. Το αμάξωμα των 1.320 κιλών παραδίδεται φυσικά με κλωβό ασφαλείας, κάθισμα αγωνιστικού τύπους, καθώς και με ζώνες έξι σημείων.

Η έκδοση Trackday έκδοση διαθέτει μια μη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, συστήματα υποβοήθησης, όπως το ABS, το ESC και το Traction Control, τα οποία μπορούν να απενεργοποιηθούν. Επίσης, το αυτοκίνητο παραδίδεται από το εργοστάσιο με σύστημα κλιματισμού, πυροσβεστήρα χειρός καθώς και με ρεζερβουάρ καυσίμου ασφαλείας προδιαγραφών FT3 με χωρητικότητα 80 λίτρων. Η τιμή της; 134.000 € συν τους προβλεπόμενους ανά χώρα φόρους.

Η έκδοση Competition διαθέτει ρυθμιζόμενη σε τρία στάδια ανάρτηση, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 115 λίτρων. Επίσης, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την κατανομή της πέδησης ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα, ενώ το «παρών» δίνει τόσο το αποσπώμενο τιμόνι («δανεικό» από την 911 GT3 R) και η αυτόματη πυρόσβεσης όσο και ένα σύστημα ανύψωσης του αυτοκινήτου που επιτρέπει γρήγορα pit stops. Η τιμή της έκδοσης καθορίστηκε στα 157.000 € συν τους φόρους που προβλέπονται ανά χώρα._X.A.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου