top icon
Επικαιρότητα

Νέα Porsche Macan Turbo με 440 ίππους

H νέα Macan Turbo φορά τον γνωστό bi-turbo V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων της Porsche, ο οποίος αποδίδει 440 ίππους.

Τον Οκτώβριο του 2018 την γνωρίσαμε στην απλή της εκδοχή μ’ έναν 2λιτρο κινητήρα με απόδοση 245 ίππων, ενώ στα τέλη του ίδιου έτους το φως της δημοσιότητας είδε η έκδοση S που φιλοξενούσε κάτω από το καπό της έναν 3λιτρο V6  με 354 ίππους. Πλέον, ήρθε η ώρα ώστε να γνωρίσουμε την κορυφαία εκδοχή του μοντέλου: την Turbo.

Για την περίσταση, την κίνηση παρέχει ο γνωστός V6 bi-turbo κινητήρας των 2,9 λίτρων της γερμανικής εταιρείας που είδαμε και στην Panamera και φυσικά και στην Cayenne. Η μέγιστη ροπή του έχει οριστεί για τις ανάγκες της νέας Macan Turbo στα 550 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 1.800 έως και τις 5.000 σ.α.λ., και η ισχύ του στους 440 ίππους από τις 5.700 έως και τις 6.000 σ.α.λ. – τιμή αυξημένη κατά 10% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο που «φορούσε» έναν κινητήρα με μεγαλύτερη κατά 20% χωρητικότητα.

Οι δύο υπερσυμπιεστές έχουν εγκατασταθεί στο εσωτερικό του V που διαμορφώνουν οι 6 κύλινδροι με την πολλαπλή εξαγωγής, η οποία είναι υδρόψυκτη, να βρίσκεται ενσωματωμένη στην κεφαλή για ακόμα πιο αποδοτική καύση. Αξίζει να σημειωθεί πως ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με αυτόματο κιβώτιο διλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και – φυσικά – με το σύστημα τετρακίνησης Porsche Traction Management (PTM).

Porsche Macan Turbo

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, η νέα Macan Turbo των 1.984 κιλών εκπέμπει 224 gr διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο κίνησης καταναλώνοντας κατά μέσο όρο 9,8 λιτ./100 χλμ. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, το γερμανικό εργοστάσιο ανακοινώνει χρόνο 4,3 δλ. για το τυπικό «0-100» όταν το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το Sport Crono Package – η δε τελική ταχύτητά του φτάνει στα 270 χλμ./ώρα.

Το νέο Macan Turbo διατίθεται με το Porsche Surface Coated Brake (PSCB) ως στοιχείο του βασικού εξοπλισμού της. Τα πρωτοποριακά αυτά φρένα υψηλής απόδοσης, τα οποία αποτελούν αποκλειστικότητα της Porsche , αποτελούνται από δίσκους με επίστρωση καρβιδίου βολφραμίου προσφέροντας ταχύτερη απόκριση, μικρότερη φθορά και έως 90% λιγότερη «σκόνη φρένων «σε σύγκριση με τους συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο. Χαρακτηριστικές στο «πακέτο» PSCB, που πλέον προσφέρεται ως έξτρα και στα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας Macan, είναι και οι λευκές δαγκάνες.

Στην έκδοση Turbo της νέας Macan η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη αερανάρτηση με τα βελτιστοποιημένα έμβολα και το νέο υδραυλικό σύστημα στα αμορτισέρ, το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) και τα κεραμικά φρένα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), διατίθενται ως έξτρα, σε αντίθεση με τις νέας σχεδίασης ζάντες ελαφρού κράματος των 20 ίντσων.

Porsche Macan Turbo

Σχεδιαστικά, η νέα Macan Turbo ξεχωρίζει από τα μικρότερα αδέλφια της οικογένειας από τη διαφορετική εμπρός μάσκα με τους τρεις μεγάλες αεραγωγούς, καθώς τους στάνταρ LED προβολείς, που ενσωματώνουν το σύστημα φωτισμού PDLS Porsche Dynamic Light. Διαφορές εντοπίζονται χάρη στις πινελιές της Sport Design στα μαρσπιέ, στους εξωτερικούς καθρέπτες καθώς και σε αρκετούς χρωματισμούς του αμαξώματος. Τέλος, στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η διαφορετική αεροτομή, καθώς και οι αντικριστές, διπλές απολήξεις του συστήματος εξαγωγής του κινητήρα.

Στο εσωτερικό, η κορυφαία έκδοση της Porsche Macan προσφέρει σπορ καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση 18 κατευθύνσεων, επένδυση οροφής από Alcantara, ενώ κοσμείται από αρκετά αλουμινένια τμήματα και «φιλέτα». Το θερμαινόμενο τιμόνι GT Sport, το οποίο είναι γνωστό από την 911, είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή, ενώ δυναμικό «παρών» δίνει το Porsche Communication Management (PCM) με οθόνη αφής Full HD 10,9 ιντσών, σε συνδυασμό μ’ ένα ηχοσύστημα της BOSE με 14 ηχεία και συνολική ισχύ 665 Watt. Τέλος, παρέχεται η δυνατότητα online πλοήγησης με παροχή πληροφοριών κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο καθώς φωνητικός έλεγχος πολλών λειτουργιών του οχήματος._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ