Το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της πολυσυζητημένης νέας Toyota Supra, ο δίδυμος αδελφός, με άλλα λόγια, της επερχόμενης και ξεσκούφωτης ασφαλώς BMW Z5, «πιάστηκε» για πρώτη φορά από το φωτογραφικό φακό. Διόλου τυχαία, επί γερμανικού εδάφους.

Πολύς λόγος έχει γίνει εδώ και αρκετά πλέον χρόνια για τη νέα Supra, το νέο κουπέ επιδόσεων της Toyota, το οποίο αποτελεί προϊόν της τεχνολογικής και όχι μόνο σύμπραξης των Ιαπώνων με τους Βαυαρούς της BMW. Μια σύμπραξη, που επισημοποιήθηκε το 2011 και αφορά την από κοινού εξέλιξη αρκετών προϊόντων και φυσικά την ανταλλαγή τεχνογνωσίας στους τομείς των κινητήριων μονάδων, των αναρτήσεων και των παλισίων/δαπέδων. Όπως είναι αναμενόμενο, λοιπόν, η επιστροφή και μόνο του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου της Toyota, που σταμάτησε να κατασκευάζεται το μακρινό 2002, δεν μπορεί παρά να αποτελεί από μόνη της μια είδηση πρώτου… μεγέθους. Πολλώ δε μάλλον, όταν ο φωτογραφικός φακός των κατασκόπων μας έρχεται με απτό πλέον υλικό να επιβεβαιώσει την ύπαρξη του αυτοκινήτου, που όπως όλα δείχνουν, βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξής του.

Παρά το «βαρύ» καμουφλάζ του αυτοκινήτου δοκιμών, εύκολα μπορεί να διακρίνει κανείς πως οι σχεδιαστικές επιρροές της νέας Supra από το εκθαμβωτικό, ομολογουμένως, πρωτότυπο FT-1 της Toyota, μάλλον είναι περιορισμένες. Επί της ουσίας, πρόκειται για τον μεγαλύτερο, όπως όλα δείχνουν, αδελφό του GT86, ο οποίος θα αποτελέσει την κουπέ εκδοχή του αντικαταστάτη της Z4 Roadster.

Προς το παρόν, πολλά έχουν γραφτεί αναφορικά με τους κινητήρες που θα παρέχουν την κίνηση στη νέα Supra. Το επικρατέστερο, πάντως, σενάριο, καθώς τίποτα ακόμα δεν είναι επιβεβαιωμένο από επίσημα χείλη, είναι το ιαπωνικό κουπέ να διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα αποτελείται από ηλεκτροκινητήρες, ασφαλώς, οι οποίοι θα «βοηθούν» ως προς τη μέγιστη απόδοση τους γνωστούς 6κύλινδρους εν σειρά κινητήρες της… BMW που θα φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Τόσο η νέα Toyota Supra, όσο και το γερμανικό… αδελφάκι του, θα κατασκευάζονται στο Graz της Αυστρίας στις εγκαταστάσεις της Magna Steyr._X.A.