top icon
Επικαιρότητα

Νέες εκδόσεις g-tron για τα Audi A4 Avant και Α5 Sportback

Με τους κινητήρες ντίζελ να βρίσκονται υπό καθεστώς διωγμού, τι καλύτερο για το Γερμανό κατασκευαστή από τη διεύρυνση της υπάρχουσας γκάμας με την προσθήκη εκδόσεων «διπλού καυσίμου».

Η Audi ανακοίνωσε χθες την έναρξη πωλήσεων των εκδόσεων g-tron για τα A4 Avant και Α5 Sportback που είδαμε να πραγματοποιούν την πρώτη δημόσια εμφάνισή τους τον περασμένο Μάρτιο στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ως γνωστόν, πίσω από τη συγκεκριμένη τεχνολογία και ονομασία «κρύβεται» η δυνατότητα του 2λιτρου TFSI κινητήρα βενζίνης της Audi να καταναλώνει είτε βενζίνη, είτε φυσικό αέριο (Compressed Natural Gas – CNG).

Για την περίσταση, ο γνώριμος εδώ και χρόνια βενζινοκινητήρας αποδίδει και με τους δύο τύπους καυσίμου 170 ίππους σε συνδυασμό με ροπή της τάξης των 270 Nm. Σύμφωνα με την Audi, όταν συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, τόσο το Α4 Avant g-tron όσο και το αντίστοιχο A5 Sportback χρειάζονται μόλις 8,5 δλ. για το τυπικό «0-100», με την τελική να ανέρχεται στα 226 και 223 χλμ./ώρα.

Η Audi υποστηρίζει πως η αυτονομία αμφότερων των A4 Avant g-tron και A5 Sportback g-tron μπορεί να φτάσει στα 950 χλμ., με σχεδόν 500 χλμ. από αυτά να καλύπτονται όταν ο οδηγός τους επιλέξει to CNG ως αποκλειστικό καύσιμο του TFSI κινητήρα.

Η αποθηκευτική ικανότητα των δοχείων αποθήκευσης του φυσικού αερίου, τα οποία βρίσκονται εγκατεστημένα στο πίσω τμήμα των αμαξωμάτων, ανέρχεται υπό πίεση 200 bar στα 19 κιλά. Φυσικά, ως άμεση συνέπεια της χωροταξικής «αναδιανομής» στο πίσω των δύο μοντέλων, ο ωφέλιμος χώρος φόρτωσης έχει μειωθεί στα 415 (A4 Avant) και 390 λίτρα (A5 Sportback).

Αξίζει να προσθέσουμε πως για λόγους ασφαλείας και… ευκολίας, όταν η ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης ανιχνεύσει πτώση της πίεσης στις εν λόγω δεξαμενές κάτω από το όριο των 10 bar, τότε ο κινητήρας αυτόματα ξεκινά να καταναλώνει βενζίνη._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ