Το Groupe Renault προχώρησε στην περιβαλλοντική και όχι μόνο αναβάθμιση του κινητήρα ντίζελ του Dacia Duster, που πλέον αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ.

Ο γνωστός 1.5 dCi κινητήρας του νέου Dacia Duster, που πλέον μετονομάζεται σε Blue dCi, αναβαθμίστηκε με γνώμονα τη «συμμόρφωσή» του με τις νόρμες που επιβάλλει ο νέος Κύκλος Μέτρησης της κατανάλωσης WTLP που θα τεθεί σε ισχύ για όλους τους κατασκευαστές από την 1η Σεπτεμβρίου. Για την περίσταση, ο τουρμποντίζελ του Groupe Renault αποδίδει και στις δύο διαθέσιμες εκδοχές του 5 επιπλέον ίππους, αγγίζοντας πλέον τους 95 και 115.

Στον τεχνολογικό τομέα, πέραν του καταλυτικού μετατροπέα, o Blue dCi ενσωματώνει πλέον την τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR), το γνωστό και μη εξαιρετέο διάλυμα ουρίας (AdBlue) δηλαδή, διαθέτοντας νέο εναλλάκτη αέρα/νερού και υψηλότερη πίεση ψεκασμού (2.000 bar). Για την περίσταση δε συνδυάζεται μ’ ένα κιβώτιο ταχυτήτων με διαφορετική κλιμάκωση.

Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα η παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Dacia Duster

Πέραν της αύξησης της ισχύος, οφέλη καταγράφονται και στη ροπή, με την έκδοση των 95 ίππων να αποδίδει στις 1.750 σ.α.λ. 30 επιπλέον Nm. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι και οι δύο εκδόσεις να επιτυγχάνουν χρόνο βελτιωμένο κατά 1 δλ. στην τυποποιημένη διαδικασία «0-100».

Οι πωλήσεις των Dacia Duster στην εγχώρια αγορά της Γαλλίας ξεκινούν σήμερα. Αξίζει να σημειωθεί πως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και στις δύο εκδόσεις παραμένουν στα 115 gr ανά χλμ. και η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή τους στα 4,4 λιτ./100 χλμ._Χ.Α.

Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το νέο Dacia Duster

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά