Ο Michael Leiters, ο διευθυντής του τμήματος τεχνολογίας της ιταλικής εταιρείας, αποκαλύπτει νέα στοιχεία που αφορούν τις τεχνικές και όχι μόνο περγαμηνές της Purosangue – του πρώτου SUV μοντέλου της Ferrari.

Όπως είχε αποκαλύψει πέρσι ο Louis Camilleri, ο νέος CEO του cavallino rampante, η διάσημη εταιρεία από το Maranello σχεδιάζει να φέρει στο προσκήνιο έως το 2022 περί τα 15 νέα μοντέλα, τα οποία θα «ταξινομηθούν» σε τέσσερις υπο-κατηγορίες: τις Sport, GT, Special Series και Hyper Car (Icona). Στη δεύτερη από αυτές θα ανήκει και το νέο SUV μοντέλο των Ιταλών, που ως γνωστόν θα φέρει την ονομασία Purosangue, δηλαδή καθαρόαιμο, και θα παρουσιαστεί δύο χρόνια μετά τον αρχικό προγραμματισμό των ανθρώπων της Ferrari. Δηλαδή, το 2022, αντί για το 2020, όπως είχε προβλέψει ο αείμνηστος, Sergio Marchionne.

Σε άρθρο που ανήρτησε σήμερα η ηλεκτρονική έκδοση του βρετανικού περιοδικού Autocar, ο διευθυντής του τμήματος τεχνολογίας της εταιρείας, Michael Leiters, ήρθε να αποκαλύψει μέρος των βασικών τεχνολογικών καινοτομιών του πρώτου SUV μοντέλου της ιταλικής εταιρείας αλλά και να σκιαγραφήσει παράλληλα τη θέση που πρόκειται να διεκδικήσει η νέα Purosangue τόσο στη γκάμα της Ferrari, όσο και στην αρένα των αυτοκινήτων του είδους όπως αυτή ορίζεται σήμερα από κατασκευές, όπως η Lamborghini Urus, η επερχόμενη μέσα στη χρονιά Aston Martin DBX, αλλά και η αντίστοιχη σε φιλοσοφία πρόταση από το στρατόπεδο των Βρετανών της Lotus.

Όπως αποκάλυψε ο Michael Leiters, η νέα «175», όπως χαρακτηριστικά αποκαλείται μέχρι και αυτή τη στιγμή το πρώτο SUV μοντέλων της Ferrari, θα δομείται σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα – την πρώτη εκ των δύο που ετοιμάζει η Ferrari - που αποτελεί για τους Ιταλούς μια «μεγάλη τεχνολογική πρόκληση». Βασικό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής θα είναι, όπως ξεκαθάρισε ο Michael Leiters, η ικανότητά της να φιλοξενεί στο εμπρός μέρος V6, V8 αλλά και V12 κινητήρες, με ή χωρίς υβριδική «βοήθεια», σε συνδυασμό με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

Μάλιστα, το εν λόγω δάπεδο θα προσφέρει μερικές ακόμα… ευκολίες. Με πρώτη και καλύτερη τη δυνατότητα υιοθέτησης ενός συστήματος μετάδοσης που θα στέλνει την ισχύ του κινητήρα είτε σε δύο, είτε σε τέσσερις τροχούς. Παράλληλα, η ευελιξία της νέας πλατφόρμας θα παρέχει σημαντικές ελευθερίες και στο σχεδιασμό του αμαξώματος, το οποίο θα μπορεί – ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες – να είναι 2θεσίο, 2+2 θέσεων, ή ακόμα και 4θεσιο, με κουπέ ή cabriolet «περίβλημα». Ευελιξία θα υπάρχει και στον τομέα του μήκους του μεταξονίου, ακόμα και σε εκείνον του ύψους του αμαξώματος από το έδαφος.

Σε αυτό το δάπεδο λοιπόν θα βασίζεται η νέα Purosangue – ένα αυτοκίνητο με μήκος κοντά στα 5 μ., ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που θα μεταβάλλουν με το πάτημα ενός κουμπιού και το ύψος του από το έδαφος και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς. Και ο κινητήρας; Όπως άφησε να εννοηθεί στη συνέντευξή του ο Michael Leiters, η νέα Purosangue θα προσφέρεται σε περισσότερες από μία εκδόσεις: η πρώτη θα τροφοδοτείται από έναν υβριδικό V8 κινητήρα με χωρητικότητα 4,0 λίτρα, ενώ διαθέσιμος θα είναι ένας νέος, υπερτροφοδοτούμενος V6, καθώς και ο «παραδοσιακός» ατμοσφαιρικός V12 των Ιταλών.

Από εκεί και πέρα, το εσωτερικό της Purosangue θα διαθέτει ένα διαφορετικό, σε σχέση με τα συνηθισμένα, τιμόνι, νέα όργανα και head-up display, αλλά και αρκετές ακόμα καινοτομίες άμεσα συνδεδεμένες με το infotainment και τον τρόπο ελέγχου των επιμέρους λειτουργιών του αυτοκινήτου._X.A.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά