top icon
Επικαιρότητα

Νέο Audi A1: Καταμεσής του καλοκαιριού

Η γερμανική εταιρεία ξεκινά το γνωστό πλέον παιχνίδι των teaser φωτογραφιών ενόψει της επικείμενης παρουσίασης του νέου Audi A1.

Η Audi ξεκινά ένα ακόμα σίριαλ teaser αναρτήσεων στο διαδίκτυο προετοιμάζοντας, ειδικά για την περίσταση, το έδαφος για την επίσημη πρεμιέρα του νέου A1, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο τρέχον καλοκαίρι. Δομικά, ο αντίπαλος του MINI hatchback θα βασίζεται στη γνώριμη MQB A0 πλατφόρμα του Ομίλου VW, με την παλιά PQ25, που είδαμε να παρουσιάζεται για πρώτη φορά το 2001, να τοποθετείται οριστικά στο ράφι για τον Βενιαμίν της γκάμας Audi. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, από πλευράς συνολικού μεγέθους, το νέο Α1 θα είναι μεγαλύτερο από το ομόσταβλο Polo, με το μεταξόνιό του να φτάνει τα 2.564 χλστ., δηλαδή σχεδόν 10 εκ. επιπλέον σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά του μοντέλου.

Η νέα πλατφόρμα –στην οποία το ατσάλι θα συνδυάζεται για την περίσταση με το αλουμίνιο- εξασφαλίζει στο νέο Audi A1 σημαντικά βελτιωμένη ακαμψία. Σημαντικά αναμένεται να είναι τα οφέλη και στον τομέα των χώρων, με τη μεγαλύτερη πρόοδο σε σχέση με το παρελθόν να εστιάζεται στον «αέρα» για τα πόδια των πίσω. Μία εξίσου σημαντική διαφοροποίηση απέναντι στο «τρέχον» Α1 είναι η κατάργηση των 3θυρων εκδόσεων, ενώ μία ακόμα αλλαγή αφορά στον τόπο… γέννησης, καθώς όλες οι εκδόσεις θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Seat που βρίσκεται στο Martorell της Ισπανίας.

Στην καμπίνα, η Audi «επενδύει» στις νέες τεχνολογίες και φυσικά στην περεταίρω βελτίωση της ποιότητας. Όπως αναφέρουν οι έως τώρα διαρροές, το νέο Audi A1 θα διατίθεται και με το γνωστό φουλ ψηφιακό ταμπλό Virtual Cockpit καθώς και με 4G σύνδεση στο διαδίκτυο. Φυσικά, οι… παροχές συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ άφθονες αναμένεται να είναι οι επιλογές στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, με το αυτόματο φρενάρισμα και το σύστημα ανίχνευσης πεζών να ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Σε αντίθεση, η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων δεν παρουσιάζει εκπλήξεις, μιας και το νέο Audi A1 θα εξοπλίζεται με τα γνώριμα σύνολα του μηχανολογικού ραφιού του Ομίλου VW. Την αφετηρία θα συνθέτει ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης TSI, με τη σκυτάλη να περνά στον 4κύλινδρο TSI των 1,5 λίτρων. Ο πρώτος θα αποδίδει 115 ίππους και ο δεύτερος 150 ίππους. Η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση θα είναι η S1, η οποία θα τροφοδοτείται από τον 2λιτρο TSI, ο οποίος θα αποδίδει 250 ίππους. Άγνωστη παραμένει η… τύχη των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, μιας και οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας φαίνονται έτοιμη να εγκαταλείψουν για το συγκεκριμένο μοντέλο τον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ