Η Audi παρουσιάζει για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τη δεύτερη γενιά του RS7 Sportback – ένα Grand Turismo μοντέλο με 4λιτρο V8 κινητήρα 600 ίππων.

Πριν λίγες μόλις βδομάδες η Audi, και για να ακριβολογούμε η Audi Sport, είχε παρουσιάζει το νέο RS6 Avant και σήμερα, όπως πολλοί προέβλεπαν, ήρθε η ώρα ώστε το επίσης νέο RS7 Sportback – το δεύτερο από τα οκτώ στο σύνολο νέα RS μοντέλα που θα παρουσιαστούν μέσα στο 2019 - να δει και επίσημα το φως της δημοσιότητας μοιραζόμενο πλήθος λύσεων και μηχανικών μερών από το κορυφαίο στέισον βάγκον μοντέλο της οικογένειας A6.

Audi RS7 Sportback

Η καρδιά του γερμανικού μοντέλου, και συνάμα το σημείο αναφοράς στη νέα RS δημιουργία της Audi Sport, δεν είναι άλλη φυσικά από τον 4λιτρο bi-turbo V8 κινητήρα που φιλοξενείται κάτω από το εμπρός καπό αποδίδοντας, ούτε λίγο ούτε πολύ, 600 ίππους και ροπή 800 Nm, σε συνδυασμό με την περιβαλλοντική και όχι μόνο αρωγή που του εξασφαλίζει ένα ήπια υβριδικό σύστημα των 48 V. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της γερμανικής εταιρείας, το νέο RS7 Sportback χρειάζεται μόλις 3,6 δλ. για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, η δε τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Audi RS7 Sportback

Φυσικά, η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου της οικογένειας Tiptronic με 8 σχέσεις, σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης που κατανέμει τη ροπή του V8 κινητήρα υπό κανονικές συνθήκες σε ποσοστό 40/60 εμπρός και πίσω – σε ακραίες συνθήκες στον εμπρός άξονα μπορεί να φτάσει έως και το 70% της ροπής και στον πίσω έως και το 85%. Στις εκδόσεις με τα προαναφερθέντα σπορ πακέτα προστίθεται και μπλοκέ εμπρός διαφορικό, ενώ στάνταρ είναι το σύστημα Launch Control.

Audi RS7 Sportback

Μέσω του συστήματος Drive Select, το οποίο προσφέρει 6 στο σύνολο επιλογές, o οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ άλλων και τις ρυθμίσεις RS1 και RS2 (εκτός των auto, comfort, dynamic και efficiency) που διαμορφώνουν ανάλογα χαρακτηριστικά ελέγχου του αυτοκινήτου (αίσθηση τιμονιού, κατανομή της ροπής, ταχύτητα αλλαγής σχέσεων στο κιβώτιο, «ευαισθησία» ESC κοκ), καθώς και την απόκριση του κινητήρα μεταβάλλοντας συγχρόνως τις πληροφορίες που προβάλλονται στην καμπίνα μέσω του Virtual Cockpit.

Audi RS7 Sportback

Το νέο Audi RS7 Sportback είναι διαθέσιμο με στάνταρ τροχούς με διάμετρο 21 ίντσες και με την RS αερανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ. Εδώ, η ρύθμιση σκληραίνει αυτόματα όταν ο οδηγός πιέσει το αυτοκίνητο στις στροφές χαμηλώνοντας το ύψος της ήδη χαμηλωμένης κατά 20 χλστ. ανάρτησης κατά επιπλέον 10 χλστ. με ταχύτητες κίνησης του οχήματος άνω των 120 χλμ./ώρα. Όταν δε το νέο Audi RS7 Sportback διέρχεται πάνω από έντονες ανωμαλίες ή σαμαράκια, η RS αερανάρτηση μπορεί να σηκωθεί κατά 20 χλστ., για ασφαλέστερες διελεύσεις.

Audi RS7 Sportback

Από εκεί και πέρα, το σπορ μοντέλο της Audi μπορεί να εξοπλιστεί και με την ανάρτηση Dynamic Ride Control. Στην περίπτωση αυτή, οι αποσβεστήρες προσφέρουν τρία διαφορετικά στάδια ρύθμισης, με μία κεντρική βαλβίδα να συνδέει διαγωνίως τα αμορτισέρ του οχήματος. Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως το σύστημα πέδησης με κεραμικούς δίσκους ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου._Χ.Α.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά