Επικαιρότητα Κόσμος

Νέο Hyundai i30: Πρεμιέρα στο Παρίσι

Πρεμιέρα στο Παρίσι για το νέο μικρομεσαίο των Κορεατών, που θα βρεθεί εκεί έχοντας ως παρακαταθήκη μια νέα γενιά κινητήρων.

Πιστή στην υπόσχεσή της, η Hyundai έδωσε τα πλήρη στοιχεία της νέας γενιάς του δημοφιλούς μικρομεσαίου της μοντέλου i30 ακριβώς στην ημερομηνία που είχε ανακοινωθεί (7 Σεπτεμβρίου). Διαθέσιμο από τις αρχές του 2017 το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε στην Ευρώπη, στην αγορά της οποίας άλλωστε απευθύνεται. Tο νέο i30 ακολουθεί πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία που είδαμε στο i40, με βασικότερα τα πιο γωνιώδη φωτιστικά σώματα και τη μεγάλη μάσκα στο εμπρός μέρος. Επίσης, στον εμπρός προφυλακτήρα βρίσκονται ενσωματωμένα τα φώτα ημέρας. Σύμφωνα με τον Peter Schreyer, τον υπεύθυνο σχεδιασμού του Ομίλου Kia/Hyundai, το αισθητικό προφίλ του νέου i30 περατώθηκε με γνώμονα τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες ενός μεγάλου φάσματος αγοραστών. Το νέο Hyundai i30 θα διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα, απόφαση στην οποία οδηγήθηκαν τα στελέχη της κορεάτικης εταιρείας ύστερα από την περιορισμένη εμπορική απήχηση των 3θυρων παραλλαγών της απερχόμενης γενιάς. Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου συναντάμε μια νέα γενιά κινητήρων, η οποία θα έχει ως αφετηρία ένα μηχανικό σύνολο με τούρμπο και 3 κυλίνδρους και χωρητικότητα 1,0 λίτρου. Η επίσημη πρώτη δημόσια εμφάνιση του νέου Hyundai i30 είναι προγραμματισμένη για τα τέλη του Σεπτεμβρίου, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού.


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος: 4.340 χλστ.

Πλάτος: 1.795 χλστ.

Ύψος: 1.455 χλστ.

Μεταξόνιο: 2.650 χλστ.

Χώρος αποσκευών: 395 λίτρα


Κινητήρες και κιβώτια

Το νέο Hyundai i30 θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης (ατμοσφαιρικό 1.4 λίτρων, turbo 1.0 λίτρων και turbo 1.4 λίτρων), οι οποίοι θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων, ενώ το DCT των 7 σχέσεων θα διατίθεται μόνο με τον κινητήρα των 140 ίππων. Από πλευράς diesel χρέη μηχανικού συνόλου θα αναλάβει ο 4κύλινδρος των 1.6 λίτρων, σε τρεις εκδόσεις ισχύος (95, 110 και 136 ίππων), ο οποίος θα συνεργάζεται επίσης με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων. Το DCT των 7σχέσεων θα διατίθεται μόνο στις εκδόσεις ισχύος των 110 και των 136 ίππων.


ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ


1.4 MPi 100 PS

Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.

Ισχύς: 100 PS στις 6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 134 Nm στις 4.000 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 183 χλμ/ώρα

0-100 χλμ./ώρα: 12,7 δλ.


1.0 T-GDi 120 PS

Κυβισμός: 998 κ.εκ.

Ισχύς: 120 PS στις 6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 171 Nm στις 1.500 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 190 χλμ/ώρα

0-100 χλμ./ώρα: 11,1 δλ.


1.4 T-GDi 140 PS

Κυβισμός: 1.353 κ.εκ.

Ισχύς: 140 PS στις 6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 242 Nm στις 1.500 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 210 χλμ/ώρα

0-100 χλμ./ώρα: 8,9 δλ.


ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL


1.6-litre 95 PS

Κυβισμός: 1.582 κ.εκ.

Ισχύς: 95 PS στις 4.000 σ.α.λ.

Ροπή: 280 Nm στις 1.500 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 186 χλμ/ώρα

0-100 χλμ./ώρα: 12,2 δλ.


1.6-litre 110 PS

Κυβισμός: 1.582 κ.εκ.

Ισχύς: 110 PS στις 4.000 σ.α.λ.

Ροπή: 280 Nm στις 1.500 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 190 χλμ/ώρα

0-100 χλμ./ώρα: 11 δλ.


1.6-litre 136 PS

Κυβισμός: 1.582 κ.εκ.

Ισχύς: 136 PS στις 4.000 σ.α.λ.

Ροπή: 280 Nm στις 1.500 σ.α.λ.

Ανώτατη ταχύτητα: 200 χλμ/ώρα

0-100 χλμ./ώρα: 10,2 δλ.


 

 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου