Η αναγεννημένη βρετανική εταιρεία ολοκληρώνει με γοργούς πλέον ρυθμούς την εξέλιξη του νέου Discovery.

Η πέμπτη κατά σειρά γενιά του βρετανικού μοντέλου αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στον επόμενο χρόνο, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν μέχρι και αυτή τη στιγμή σαφέστερες ενδείξεις αναφορικά με το ακριβές χρονοδιάγραμμα που αναμένεται να ακολουθήσει η JLR.

Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει στην Έκθεση του Λ. Άντζελες ο υπεύθυνος σχεδίασης της εταιρείας, Gerry McGovern, το νέο Discovery θα προσφέρεται σε βάθος χρόνου σε τρεις διαφορετικές εκδοχές αμαξώματος. Η πρώτη που θα δει το φως της δημοσιότητας θα είναι η 7θέσια, η δεύτερη θα είναι ο αντικαταστάτης του υπάρχοντος Discovery Sport και η τρίτη ένα crossover μικρότερο του τελευταίου.

Σε ότι αφορά στην κορυφαία εκδοχή της οικογένειας Discovery, όλα δείχνουν πως σχεδιαστικά θα φέρει αρκετές ομοιότητες με ομώνυμο Vision Concept, που είδαμε φέτος στην Έκθεση της Ν. Υόρκης. Έτσι, το αμάξωμα θα είναι «χαμηλότερο», πιο σπορτίφ σε προσανατολισμό και σαφώς πιο αεροδυναμικό από το υπάρχον.

Κάτω από αυτό θα συναντάμε την ίδια αλουμινένια πλατφόρμα που υιοθετούν τα νέα Range Rover και Range Rover Sport. Έτσι, το γνωστό πλαίσιο τύπου σκάλας, με την κωδική ονομασία T5 του Discovery 4, θα μπει οριστικά και αμετάκλητα, πλέον, στο ράφι της βρετανικής εταιρείας. Και μαζί του, ασφαλώς, οι όχι και τόσο κολακευτικές επιπτώσεις από τη χρήση του στον τομέα του βάρους, το οποίο θα «κατέβει», σύμφωνα με όλες τις προσδοκίες, κάτω από το άτυπο όριο των 2,2 τόνων.

Κάτω από το καπό του νέου «Disco» δεν αναμένονται σημαντικές ανατροπές. Έτσι, τη θέση του κάτω από το εμπρός καπό θα συνεχίσει να έχει ο γνωστός 3λιτρος SDV6 πετρελαιοκινητήρας της Jaguar-Land Rover, με αρκετές ωστόσο αλλαγές και αναβαθμίσεις σε σχέση με το παρελθόν. Στο απώτερο μέλλον, πάντως, η JLR θα «προσθέσει» μια «ήπια» υβριδική εκδοχή στη γκάμα του νέου Discovery, σε συνδυασμό με έναν 4κύλινδρο κινητήρα της γενιάς Ingenium.

Στους άσσους που θα κρύβει στο μανίκι του το νέο Discovery συγκαταλέγονται και πολλές… πρωτοκλασάτες τεχνολογίες τις οποίες θα υιοθετούν ακόμα και οι βασικές του εκδόσεις. Από αυτές ξεχωρίζει ένα σύστημα που θα «σκανάρει» μέσω λέιζερ το δρόμο δίνοντας εν συνεχεία τις σχετικές εντολές για αυτόματη προσαρμογή της ρύθμισης της ανάρτησης αλλά και του συστήματος μετάδοσης, ανάλογα με συνθήκες που επικρατούν.

Το νέο Discovery 5 θα κατασκευάζεται μαζί με τα Range Rover και Range Rover Sport στη μονάδα παραγωγής του Solihull._X.A.