Επικαιρότητα Κόσμος

Νέο Peugeot e-Boxer

Πρόσφατα αναβαθμισμένο με προδιαγραφές Euro6 και γκάμα προσαρμοσμένη στις εξειδικευμένες χρήσεις των επαγγελματιών, το Peugeot Boxer προσφέρεται πλέον και σε 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Με δεδομένο το γεγονός ότι το 80% σχεδόν των οδηγών ενός επαγγελματικού οχήματος διανύει κατά μέσο όρο λιγότερα από 200 χλμ. ημερησίως, μία ηλεκτρική έκδοση του Peugeot Boxer θα ήταν μία προφανής επιλογή. Σε αυτό το σκεπτικό, έρχεται να προστεθεί και το γεγονός της ολοένα αυξανόμενης επιβολής περιορισμών σε ότι αφορά την κυκλοφορία στο κέντρο των πόλεων, όπου σε ορισμένες περιπτώσεις επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο των 100% ηλεκτρικών οχημάτων.

Ακολουθώντας τη φιλοσοφία της «δύναμης των επιλογών», προσφέρεται σε μία πληθώρα αμαξωμάτων που ταιριάζουν για κάθε χρήση και κάθε επαγγελματική δραστηριότητα. Βασισμένες σε 3 μεταξόνια (3, 3.45, και 4.04μ.), η έκδοση κλειστού van διατίθεται σε 4 μήκη αμαξώματος (L1, L2, L3 και L4) και 3 ύψη (H1, H2 and H3), και συνολικά 5 διαφορετικούς τύπους αμαξώματος με όγκο φόρτωσης που κυμαίνεται από 8 έως 17μ³ και ωφέλιμο φορτίο ως και 1.890 kg (ανάλογα την έκδοση).

PEUGEOT_BOXER

Το νέο Peugeot e-Boxer διατίθεται επίσης και σε άλλες εκδόσεις που ικανοικανοποιούν εξειδικευμένες επαγγελματικές ανάγκες διαφόρων διασκευών: Σασί μονοκάμπινο (L2, L3 και L4), σασί διπλοκάμπινο (L3), πάτωμα/βάση για αυτοκινούμενο (L3 και L4).Το νέο Peugeot e-Bοxer είναι 100% ηλεκτροκίνητο με κινητήρα μέγιστης ισχύος 90 kW (122 hp) με μέγιστη ροπή 260 Nm, διαθέσιμη από μηδενικές στροφές για άμεση απόκριση, πλήρη απουσία κραδασμών, θορύβου, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων και, φυσικά, μηδενικές εκπομπές CO2.

Το σύστημα κίνησης, διαθέτει μηχανισμό ανάκτησης ενέργειας που ενεργοποιείται μόλις ο οδηγός αφήσει το πεντάλ του γκαζιού ή όταν πατηθούν τα φρένα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 110 χλμ./ώρα (και στα 90 χλμ./ώρα για τις εκδόσεις των 4 τόνων).

Peugeot e-Boxer

Αναλόγως των απαιτήσεων, το μοντέλο μπορεί να διατεθεί με 2 τύπους μπαταριών ιόντων λιθίου, με ισχύ 37 ή 70 kWh. Οι εκδόσεις L1 και L2 διατίθενται με μπαταρία ισχύος 37 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία ως και 200 χλμ. (τιμή που βρίσκεται σε φάση πιστοποίησης) βάσει πρωτοκόλλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Οι εκδόσεις L3 και L4 (καθώς και η έκδοση L2 σασί) διατίθενται με μπαταρία ισχύος 70 kWh, που τους εξασφαλίζει αυτονομία έως και 340χλμ. (τιμή που βρίσκεται σε φάση πιστοποίησης βάσει του ίδιου πρωτοκόλλου).

Η φόρτιση είναι συμβατή με 2 τύπους παροχής (για φόρτιση με καλώδιο mode 2 ή mode 3 από παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος) και τύπο combo CCS 4 (για ταχεία φόρτιση με καλώδιο mode 4 από παροχή συνεχούς ρεύματος). Το νέο Peugeot e-Boxer διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό του ένα διπλό ενσωματωμένο φορτιστή (μονοφασικό 7 kW και τριφασικό 22 kW), που εξυπηρετεί όλες τις χρήσεις και ταιριάζει σε κάθε λύση φόρτισης. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης είναι από δημόσιο σταθμό: 1 ώρα για 80% της πλήρους φόρτισης (μπαταρία 37 και 70 kWh) με φορτιστή 50 kW, από Wall Box 22 kW: 5 ώρες για πλήρη φόρτιση (μπαταρία 37kWh) ή 9 ώρες (μπαταρία 70kWh) με ενσωματωμένο τριφασικό φορτιστή (22 kW), από Wall Box 7.4 kW: 6 ώρες για πλήρη φόρτιση (μπαταρία 37kW) ή 12 ώρες (μπαταρία 70kWh) με ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή (7 kW).

Δελτίο Τύπου

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου