Η JLR παρουσιάζει μία έκδοση του Range Rover Sport που εξοπλίζεται με 6κύλινδρο κινητήρα βενζίνης της γενιάς Ingenium και 48βολτο υβριδικό σύστημα.

Ο 3λιτρος και 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας βενζίνης της γενιάς Ingenium που εξοπλίζει το Range Rover Sport (αρχικά στην ειδική έκδοση HST) αντικαθιστά τον απερχόμενο V6 αποδίδοντας 400 ίππους και 550 Nm. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,2 δλ. συνοδευόμενος για πρώτη φορά σε μοντέλο ευρείας παραγωγής του βρετανικού ομίλου από ένα ήπια υβριδικό σύστημα των 48 Volt που με τη σειρά του τροφοδοτεί έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα που περιστρέφεται με 120.000 σ.α.λ. μειώνοντας την υστέρηση στην απόκριση του τούρμπο.

Ο κινητήρας υποστηρίζεται από έναν στροβιλοσυμπιεστή twin-scroll, καθώς και από σύστημα μεταβλητού χρονισμού όλων των βαλβίδων, που ενισχύουν τα χαρακτηριστικά απόδοσης σε όλο το εύρος περιστροφής και βοηθούν τον 6κύλινδρο να «αναπνέει» ιδανικά. Σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις του εργοστασίου, με την αρωγή του mild-hybrid συστήματος, η μέση κατανάλωση καυσίμου ορίζεται στα 9,3 λιτ./100 χλμ. και η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα στα 213 gr για κάθε χλμ._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά