Η όγδοη γενιά του VW Golf θα παρουσιαστεί στις 24 Οκτωβρίου και εμείς σας αποκαλύπτουμε από τώρα ποιες θα είναι η κινητήριες μονάδες με τις οποίες θα διατίθεται.

Μετά το ηλεκτρικό ID.3, το νέο VW Golf, που αισίως περνά στην όγδοη κατά σειρά γενιά του, είναι το σημαντικότερο νέο μοντέλο για το Γερμανό κατασκευαστή για το 2019. Και συγχρόνως ένα μοντέλο-σύμβολο, που αποτελεί επί σειρά ετών την εμπορική ραχοκοκαλιά της VW - στην Ευρώπη και όχι μόνο. Όπως είναι προφανές, η όγδοη κατά σειρά γενιά, η οποία θα αποκαλυφθεί πλήρως στις 24 Οκτωβρίου σε μια ειδική εκδήλωση με τίτλο «Life Happens with a Golf» που θα πραγματοποιηθεί στο Wolfsburg, ακολουθεί, όπως και οι προηγούμενες άλλωστε, την οδό της εξέλιξης και όχι της επανάστασης, εισάγοντας γνώριμα σχεδιαστικά μοτίβα, αλλά πρωτίστως νέες τεχνολογίες, που θα επιχειρήσουν να προσδώσουν στο best-seller μοντέλο της γηραιάς ηπείρου μία ακόμα πιο premium αύρα.

Κάτω από του καπό του αυτοκινήτου θα συνεχίζουν να βρίσκονται οι γνωστοί TSI κινητήρες βενζίνης των 1,0 και 1,5 λίτρων, με τη διαφορά ότι εκείνοι που θα συνδυάζονται με το γνωστό DSG κιβώτιο θα συνεπικουρούνται από ένα mild hybrid σύστημα με γεννήτρια/μίζα των 48V και δυνατότητα απενεργοποίησης της λειτουργίας τους κατά τη διαδικασία του coasting – η δε απόδοσή τους θα είναι αντίστοιχα 130 και 150 ίπποι. Προς το παρόν πάντως δεν έχει διευκρινιστεί ποιοι κινητήρες θα συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο.

Απόλυτα επιβεβαιωμένη είναι η πληροφορία που θέλει την VW να προσφέρει το νέο Golf με μία ανανεωμένη εκδοχή του 2λιτρου TDI πετρελαιοκινητήρα της (ΕΑ288), ο οποίος θα αποδίδει περί το 9% μεγαλύτερη ισχύ και ροπή απ’ ότι στο παρελθόν διαθέτοντας παράλληλα χαμηλότερο βάρος, νέο τούρμπο και συνολικά μειωμένες κατά 10 gr/km εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Η plug-in υβριδική έκδοση GTE θα είναι παρούσα διαθέτοντας μεγαλύτερη ισχύ που θα κυμαίνεται στα επίπεδα των 245 ίππων, ενώ θα προσφέρεται και μια νέα με μικρότερη απόδοση – κοντά στους 200 περίπου ίππους. Χάρη στην παρουσία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου ID.3, η VW δεν θα προβεί στην αντικατάσταση του e-Golf. Τέλος, περί τα τέλη της επόμενης χρονιάς την εμφάνιση του θα κάνει και το νέο VW GTI, το οποίο θα συνεχίσει να τροφοδοτείται από τον γνωστό 2λιτρο TSI κινητήρα, που πλέον θα αποδίδει πάνω από 245 ίππους, ενώ από το 2021 και μετά το ντεμπούτο τους θα κάνουν και οι εκδόσεις R και Ρ Plus, με την τελευταία να ξεπερνά σε απόδοση το άτυπο φράγμα των 400 ίππων._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά