Η γερμανική εταιρεία μας γυρίζει πίσω στο παρελθόν θυμίζοντας μας τις προηγούμενες γενιές του δημοφιλούς της μοντέλου. Και εν προκειμένω, το VW Golf IΙ, που παρουσιάστηκε το 1983 και παρέμεινε στην αγορά έως το 1991.

Μετά την παύση παραγωγής του Golf I το 1983, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε το μοντέλο της δεύτερης γενιάς υπό τον τίτλο «Generation Golf». Αν μη τι άλλο, το Golf II ξεχώριζε από τον προκάτοχό του για τις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του – οι οποίες υπολείπονταν σε σχέση με εκείνες του σύγχρονου Polo.

Ας δούμε όμως πως οι ίδιοι οι δημιουργοί του συνόψιζαν με λακωνικό τρόπο τις... αυξητικές διαστάσεις που ακολούθησε το γερμανικό μοντέλο στον τομέα των διαστάσεων:

«Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 170 χλστ. (3,99 μ.) και το όχημα έχει γίνει 55 χλστ. πλατύτερο (1,42 μ.).»

Παρά το μεγαλύτερο μέγεθός του, το Golf II ήταν αισθητά πιο «σμιλευμένο» σχεδιαστικά, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας από την τιμή 0,42 του Golf I, σε 0,34.

Αν μη τι άλλο, το Golf II έθεσε νέα τεχνολογικά ορόσημα στην κατηγορία των «συμπαγών» οικογενειακών οχημάτων της εποχής εκείνης. Σε αυτή τη γενιά του μοντέλου κάνει το ντεμπούτο του το 1984 ο καταλυτικός μετατροπέας, το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων το 1986 και η υδραυλική υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης, την ίδια χρονιά. Το Golf II ήταν διαθέσιμο για πρώτη φορά με σύστημα τετρακίνησης, το γνωστό Syncro, το 1986, χρονιά που παρουσιάστηκε και η έκδοση GTI με κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο.

Το 1988 παρουσιάστηκε η έκδοση G60, η οποία απέδιδε 160 ίππους με την αρωγή του G-Lader υπερτροφοδότη. Δύο χρόνια αργότερα, η VW παρουσίασε την έκδοση Country, δίνοντας στο κοινό μια πρώτη γεύση από τα αυτοκίνητα της SUV κατηγορίας που πλέον κυριαρχούν σε δημοτικότητα σε ολόκληρο τον κόσμο.

Timeline

1983: Πρεμιέρα του VW Golf IΙ

1984: Παρουσιάζεται το πρώτο Golf με καταλυτικό μετατροπέα και η δεύτερη γενιά του μοντέλου με το διακριτικό GTI

1985: Η παραγωγή του Golf τον Μάριο τις 7.000.000 μονάδες

1986: Παρουσιάζεται το πρώτο Golf (GTI) με κινητήρα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Μέσα στη χρονιά την πρεμιέρα της κάνει η έκδοση Suncro με συνεκτικό συμπλέκτη. Τον Αύγουστο παρουσιάζεται επίσης το πρώτο Golf (Syncro) με σύστημα ABS.

1987: Το ABS είναι διαθέσιμο σε όλα τα Golf GT/GTI. Στην έκδοση facelift διατίθεται καταλυτικός μετατροπέας στις χαμηλότερου κυβισμού εκδόσεις.

1988: Η γκάμα του μοντέλου εμπλουτίζεται από την έκδοση G60. Τν Ιούνιο του ίδιου έτους παράγεται το 10.000.000ό Golf

1989: Τον Οκτώβριο παράγεται το 11.000.000ό Golf. Μέσα στην χρονιά το ντεμπούτο τους πραγματοποιούν οι εκδόσεις City Stormer και Hybrid.

1990: Από τον Φεβρουάριο, όλες οι βενζινοκίνητες εκδόσεις αποκτούν καταλυτικό μετατροπέα. Μέσα στη χρονιά παρουσιάζεται η έκδοση Country και τον Νοέμβριο παράγεται το 1.000.000ό Golf GTI και το 12.000.000ό Golf.

1991: Το VW Golf II ξεκινά να κατασκευάζεται στη μονάδα του Mosel. H δεύτερη γενιά του μοντέλου αποσύρεται από τη Δ. Ευρώπη ύστερα από παραγωγή 6,3 εκ. μονάδων

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά