top icon
Επικαιρότητα

Νέοι κινητήρες ντίζελ και βενζίνης για το Nissan Qashqai

Η Nissan ανανεώνει τη γκάμα των κινητήριων μονάδων του Qashqai. Πως; Μ’ έναν «φρέσκο» 1.300άρη βενζινοκινητήρα, έναν νέο 1.700άρη ντίζελ και μία αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού 1.5 dCi πετρελαιοκινητήρα να δίνουν το «παρών» κάτω από το εμπρός καπό.

Μετά την ανακοίνωση πριν ένα 24ώρο των νέων κινητήρων του «αδελφού» Renault Kadjar (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), είναι η σειρά της ιαπωνικής εταιρείας να δώσει στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες που αφορούν τις «φρέσκιες» μονάδες κίνησης που θα κινούν το Nissan Qashqai, ένα SUV που από το 2007 μέχρι σήμερα έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη 2,3 εκ. αγοραστών ανά τον κόσμο. Ξεκινώντας από της βενζινοκίνητες εκδόσεις, τα νέα αφορούν στην αντικατάσταση του γνωστού 1,2 βενζινοκινητήρα με τον νέο 1.300άρη που η συμμαχία Renault-Nissan εξέλιξε σε συνεργασία με τη Mercedes. Η συγκεκριμένη μονάδα αναμένεται να είναι διαθέσιμη στην περίπτωση του ιαπωνικού SUV σε δύο εκδόσεις ισχύος, με απόδοση 140 και 163 ίππων. Στη δεύτερη μάλιστα θα υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, για πρώτη φορά στη γκάμα του μοντέλου.

Σε ότι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, η ιαπωνική εταιρεία αντικατέστησε τον γνωστό 1,6 dCi μ’ έναν νέο 1.700άρη ντίζελ κινητήρα (για την ακρίβεια, η χωρητικότητά του ορίζεται στα 1.749 κ.εκ.), ο οποίος αποδίδει 150 ίππους, δηλαδή 20 επιπλέον από το μηχανικό σύνολο που παραδίδει τη σκυτάλη. Ο δε 1.5 dCi, ο οποίος «κουβαλά» διαφορές στο 90% των επιμέρους μερών του σε σχέση με το παρελθόν, αποδίδει τώρα 115 αντί για 110 ίππους, αλλά την ίδια ροπή (260 Nm). Εντούτοις, έχει προβλεφθεί λειτουργία overboost, με αποτέλεσμα να είναι διαθέσιμα για 15 δλ. επιπλέον 5 ίπποι αλλά και 25 Nm. Και οι δύο κινητηρες εξοπλίζονται με AdBlue για τη μείωση των εκπομπών NOx, πληρώντας τη νόρμα Euro 6d-TEMP._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ