Επικαιρότητα Κόσμος

Nέος κανονισμός για τη σήμανση των ελαστικών

Το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης έδωσε στη δημοσιότητα νέους κανόνες για την σήμανση των ελαστικών σε ό,τι έχει σχέση με την εξοικονόμηση καυσίμων, τα επίπεδα θορύβου και την η πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Απώτερος σκοπός του κανονισμού είναι να έχουν οι κάτοχοι και οι διαχειριστές αυτοκινήτων περισσότερη πληροφόρηση για να διαλέγουν ελαστικά πιο αποδοτικά στην κατανάλωση καυσίμων, λιγότερο θορυβώδη και πιο ασφαλή στο υγρό οδόστρωμα. Εκτιμάται πως οι κανόνες αυτοί θα έχουν επίσης αντίκτυπο στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Φυσικά, ο νέος κανονισμός θα πρέπει να εγκριθεί και τυπικά από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Ο κανονισμός αυτός φέρνει κάποιες σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με πριν. Νέα εικονίδια για την πρόσφυση στον πάγο και στο χιόνι θα προστεθούν στα ανανεωμένα υπάρχοντα, που στο εξής θα είναι περισσότερο ευκρινή. Όταν οι μέθοδοι δοκιμής θα είναι πλήρως κατάλληλοι, στις ισχύουσες διατάξεις του νέου κανονισμού θα προστεθούν το χιλιομετρικό προσδόκιμο, αλλά και οι προδιαγραφές για τα αναγομωμένα ελαστικά. Στόχος όλων των ανωτέρω είναι η μείωση της ηχορύπανσης, των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και η αύξηση της οδικής ασφάλειας. Άλλωστε, μόνο η αντίσταση στην κύλιση έχει την ευθύνη για το 30% της κατανάλωσης των οχημάτων σε καύσιμα, οπότε όπως αντιλαμβάνεστε υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης σε πολλούς τομείς και υποκατηγορίες. Δείτε στα επισυναπτόμενα αρχεία στο τέλος του άρθρου τον νέο κανονισμό και το σκεπτικό του.

 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου