Ο νέος βενζινοκινητήρας των 1,3 λίτρων που έχει εξελίξει η Renault-Nissan και πλέον «φοριέται» και από μοντέλα της Mercedes, βρίσκει θέση κάτω από το καπό του Dacia Duster.

Μετά το ντεμπούτο των νέων πετρελαιοκίνητων εκδόσεων Blue dCi, η Dacia παρουσιάζει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το Duster με το νέο κινητήρα βενζίνης των 1,3 λίτρων των Renault-Nissam, τον οποίο χρησιμοποιεί ήδη η Mercedes στις Α-Class καθώς και στη νέα B-Class, ενώ λίαν συντόμως θα τον δούμε και στο Nissan Qashqai. Για την περίσταση, ο αλουμινένιος αυτός βενζινοκινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, που θα αποδίδουν ισχύ 130 και 150 ίππων στις 5.000 και 5.250 σ.α.λ, αντίστιχα. Η μέγιστη δε ροπή τους διαμορφώνεται αντίστοιχα στα 240 και 250 Nm. Προκειμένου να πληροί τις απαιτητικές προδιαγραφές ρύπων του WLTP, ο κινητήρας εφοδιάζεται με φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων, όντας διαθέσιμος με το καλημέρα στις προσθιοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου και από τα μέσα του 2019 και στις τετρακίνητες.

Με αφορμή την προσθήκη αυτή, το Dacia Duster αποκτά και ένα νέο σύστημα πολυμέσων - το Media Nav Eolution - που είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay._Χ.Α.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά