Οι εισαγγελείς της πόλης του Μονάχου απήγγειλαν κατηγορίες εναντίον του Rupert Stadler – και όχι μόνο – δηλώνοντας σήμερα πως ο πρώην CEO της Audi γνώριζε από νωρίς τις πτυχές του σκανδάλου χωρίς να πράξει τίποτα εν συνεχεία για να αποτρέψει τις συνέπειές του.

Οι Γερμανοί εισαγγελείς δήλωσαν σήμερα ότι έχουν απαγγείλει κατηγορίες εναντίον του πρώην CEO της Audi, Rupert Stadler, ο οποίος διερευνάται για το ρόλο που διαδραμάτισε στο σκάνδαλο χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων της VW. Η εισαγγελία στο Μόναχο ξεκαθάρισε ότι ο Stadler - ο οποίος έχει αφεθεί ελεύθερος εδώ και καιρό αποτελώντας μάλιστα από τον περασμένο Οκτώβριο παρελθόν για το γερμανικό όμιλο - αλλά και τρία ακόμα υψηλόβαθμα στελέχη του VW Group, κατηγορούνται για ψευδή πιστοποίηση και πρακτικές διαφήμισης που εμπίπτουν στον ποινικό κώδικα.

Τα τρία αυτά στελέχη (δύο μηχανικοί και ο πρώην διευθυντής της Audi και πρώην επικεφαλής του τμήματος R&D της Porsche, Wolfgang Hatz)  βαρύνονται με την κατηγορία ότι εξέλιξαν κινητήρες που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα των Audi, VW και Porsche, οι οποίοι ενσωμάτωναν συσκευές που εξαπατούσαν τις αρχές στις πιστοποιημένες διαδικασίες καθορισμού των εκπομπών ρύπων.

«Ο Rupert Stadler κατηγορείται ότι γνώριζε για το θέμα της χειραγώγησης των εκπομπών το αργότερο από το τέλος Σεπτεμβρίου του 2015, αλλά δεν εμπόδισε την πώληση των επηρεαζόμενων οχημάτων στη συνέχεια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο εισαγγελέας σε δήλωσή του.

Θυμίζουμε ότι ο Rupert Stadler συνελήφθη τον Ιούνιο του 2018 παραμένοντας προφυλακισμένος για αρκετούς μήνες.

Σύμφωνα με τις εισαγγελικές αρχές, οι έρευνες εναντίον 23 ακόμα υπόπτων για το διαβόητο dieselgate, συνεχίζονται._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά