Την ώρα που όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές έχουν προχωρήσει στην αναστολή λειτουργίας των εργοστασίων τους τόσο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όσο και στη γηραιά ήπειρο, η αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα αναδύεται σιγά σιγά από τις… στάχτες των περασμένων εβδομάδων πραγματοποιώντας το πολυπόθητο κατασκευαστικό restart.

Η σταδιακή ανάκαμψη από τις επιπτώσεις της πανδημίας του νέου κορονοϊού της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας στον κόσμο παρέχει αυτή τη στιγμή σε μεγάλους και μικρούς κατασκευαστές αυτοκινήτων την απαραίτητη «δόση» αισιοδοξίας, καθώς δειλά δειλά οι μηχανές της Κίνας - της μεγαλύτερης αγοράς του πλανήτη στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων τροχών - παίρνουν ξανά μπροστά.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν σε επίσημες ανακοινώσεις τους πολλοί κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στη χώρα, οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στις θέσεις τους και οι γραμμές παραγωγής αρχίζουν να επαναλειτουργούν, ακόμη και στην πολύπαθη πόλη Wuhan, η οποία αποτέλεσε την αρχή του… κακού σε σχέση με τη διαβόητη πανδημία .

Πιο συγκεκριμένα, η Daimler δήλωσε πως ένα από τα εργοστάσιά της στην Κίνα έχει ξεκινήσει να λειτουργεί, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με το δίκτυο των αντιπροσώπων της.

Από τη μεριά της, η FCA φέρεται να πήρε τις απαραίτητες εγκρίσεις καθώς το 95% των εργαζομένων του Guangzhou Automobile Group έχουν επιστρέψει στις θέσεις τους.

Η Ford έχει επιστρέψει και αυτή στην «κανονικότητα», παρά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που εξακολουθούν να ισχύουν για όσους εργαζόμενούς της κατοικούν στη Wahan.

H Honda ανακοίνωσε πως η παραγωγή αυτοκινήτων στη χώρα «προχωρά κανονικά», χωρίς μάλιστα να παρατηρούνται προβλήματα με την τροφοδοσία εξαρτημάτων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η περίπτωση του Groupe PSA, καθώς η κοινοπραξία των Γάλλων με την τοπική Dongfeng Motor έχει ξεκινήσει να κατασκευάζει ξανά αυτοκίνητα στην πόλη Wahan.

Το εργοστάσιο της Tesla έχει και αυτό ανακάμψει, ενώ αντίστοιχη είναι η εικόνα και για τις μονάδες της Toyota στις πόλεις Guangzhou, Changchun και Tianjin.

Ομοίως, τα εργοστάσια του VW Group έχουν επανέλθει σε φυσιολογικούς, αν και μειωμένους, ρυθμούς παραγωγής, ακριβώς όπως συμβαίνει και με την Volvo και τις μονάδες της τελευταίας στις πόλεις Chengdu, Luqiao, Daqing και Zhangjiakou.

H Volvo αποφάσισε κάθε νέο αυτοκίνητο της να διαθέτει πλέον ανώτατο όριο ταχύτητας τα 180 χλμ./ώρα. Πιστεύετε πώς αυτό θα συνεισφέρει στην μείωση των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά