Επικαιρότητα Κόσμος

Οι νέες BMW M3 Sedan και Μ4 Coupe κάνουν πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο

H BMW θα αποκαλύψει στις αρχές του προσεχούς φθινοπώρου τις νέες M3 Sedan και M4 Coupe σε εκδόσεις με πίσω κίνηση και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και απόδοση 480 και 510 ίππων, ενώ αργότερα το ντεμπούτο τους θα κάνουν και οι τετρακίνητες εκδοχές τους.

Η BMW λύνει τη σιωπή της επιβεβαιώνοντας με τον πλέον επίσημο τρόπο όλες τις «διαρροές» που τους τελευταίους μήνες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αναφορικά με τις κορυφαίες εκδόσεις των Σειρών 3 και 4. Παράλληλα με τα πρώτα στοιχεία, οι Βαυαροί δημοσιοποιούν και τις πρώτες καμουφλαρισμένες φωτογραφίες των νέων Μ3 Sedan και M4 Coupe σε φόντο… γερμανικό – και συγκεκριμένα στη γνωστή πίστα του Sachsenring, όπου και πραγματοποιούνται οι τελευταίες δοκιμές εξέλιξης των δύο σπορ μοντέλων της BMW M GmbH.

BMW M4 Coupe

Όπως ανακοινώθηκε, οι νέες Μ3 Sedan και M4 Coupe, οι οποίες θα παρουσιαστούν επίσημα στα μέσα Σεπτεμβρίου, θα είναι διαθέσιμες με μία νέα εκδοχή του 3λιτρου bi-turbo κινητήρα της BMW με τον κωδικό S58 κάτω από το εμπρός καπό, ο οποίος θα αποδίδει 480 ίππους στη βασική εκδοχή του και 510 ίππους στην Competition. Highlight της 6κύλινδρης εν σειρά μονάδας είναι το σύστημα ψύξης με νερό που είδαμε στη Μ4 GTS - μία διάταξη με πρόσθετα ψυγεία που βρίσκονται εγκατεστημένα δίπλα στα… κανονικά, στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου αλλά και του υπερσυμπιεστή.

BMW M4 Coupe

Την ίδια στιγμή, ικανές ποσότητες νερού ψύχουν τον αέρα που κινείται προς την εισαγωγή του κινητήρα με τρόπο πιο αποτελεσματικό σε σχέση με τους παραδοσιακούς εναλλάκτες θερμότητας (intercoolers). Αξίζει να προσθέσουμε πως η ποσότητα του νερού αποθηκεύεται σε αυτή την περίπτωση σε ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5 λίτρων, το οποίο θα βρίσκεται στο χώρο φόρτωσης, μαζί ασφαλώς με τους απαραίτητους αισθητήρες.

BMW M3 Sedan

Το βάρος που πρόκειται να προσθέσει η παραπάνω διάταξη στη νέα Μ3 αναμένεται να εξοικονομηθεί από την ελαφρύτερη πλατφόρμα CLAR στην οποία θα «πατά» η κορυφαία «3άρα» κάνοντας χρήση υλικών, όπως το αλουμίνιο και το ατσάλι υψηλής αντοχής. Μάλιστα, για να επιτευχθεί ο στόχος διατήρησης του συνολικού βάρους στα περίπου 1.600 κιλά, η νέα BMW M3 είναι πολύ πιθανό να υιοθετήσει ακόμα πιο προηγμένα υλικά, όπως το carbon, για παράδειγμα, σε διάφορα σημεία του σώματος της (οροφή, μάσκα κ.α.).

BMW M4 Coupe

Σημαντική είδηση αποτελεί η παρουσία ενός χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις για την έκδοση των 480 ίππων των νέων M3 Sedan και M4 Coupe, την ώρα που η δυνατότερη των 510 ίππων και 650 Nm θα συνδυάζει τον 3λιτρο M TwinPower Turbo κινητήρα με το αυτόματο Μ Steptronic, με 8 σχέσεις, μετατροπέα ροπής και σύστημα Drivelogic. Σε μεταγενέστερο μάλιστα χρόνο, οι εκδόσεις Competition θα συνδυάζονται εναλλακτικά και για πρώτη φορά στην ιστορία των δύο μοντέλων με το γνωστό, από την Μ5, σύστημα τετρακίνησης Μ xDrive, το οποίο θα διαθέτει και λειτουργία 2WD.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου