top icon
Επικαιρότητα

Οι νέες Porsche 718 Cayman GT4 και 718 Spyder με 420 ίππους

Η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει για λογαριασμό της 718 Cayman την έκδοση GT4 καθώς και τη νέα 718 Spyder, αμφότερες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 4,0 λίτρων και μηχανικό κιβώτιο.

Mε τις νέες 718 Cayman GT4 και 718 Spyder, η Porsche εναντιώνεται στο ρεύμα της εποχής που θέλει σχεδόν κάθε νέα πρόταση να διαθέτει downsized κινητήρες με υπερτροφοδοτότη και αυτόματα κιβώτιο ταχυτήτων. Για την περίσταση και οι δύο σπορ δημιουργίες της οικογένειας «718» τροφοδοτούνται από έναν «flat-six» ατμοσφαιρικό κινητήρα με χωρητικότητα 4,0 λίτρων (σ.σ.: η «εσωτερική» του ονομασία είναι 9A2 Evo), ο οποίος βασίζεται στον αντίστοιχο 3λιτρο αλλά υπερτροφοδοτούμενο της νέας «911». Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το εν λόγω διαμάντι μπορεί να περιστρέφεται απροβλημάτιστα έως και τις 8.000 σ.α.λ. αποδίδοντας 420 ίππους στις 7.600 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής σταθερά από τις 5.000 έως και τις 6.800 σ.α.λ.

Τα επίσημα στοιχεία των Γερμανών κάνουν λόγο για καταιγιστικές επιδόσεις και στις δύο εκδόσεις, με το «0-100» να ολοκληρώνεται σε 4,4 δλ. και την τελική να ανέρχεται στα 304και 301 χλμ./ώρα για τις 718 Cayman GT4 και 718 Spyder, αντίστοιχα. Το 6κύλινδρο διαμάντι διαθέτει φίλτρο σωματιδίων καθώς και ένα σύστημα που απενεργοποιεί τη λειτουργία των κυλίνδρων της μιας πλευράς σε συνθήκες χαμηλού φορτιού – προφανώς για λόγους μείωσης της κατανάλωσης. Την ίδια στιγμή, ο μπόξερ κινητήρας είναι εφοδιασμένος με πιεζοηλεκτρικά μπεκ ψεκασμού για πρώτη φορά καθώς και με σύστημα μεταβλητού χρονισμού.

Ιδιαίτερη έμφαση και στα δύο μοντέλα δόθηκε στον τομέα της αεροδυναμικής απόδοσης. Πιο συγκεκριμένα, το αμάξωμα της νέας 718 Cayman GT4 είναι σε θέση να παράγει βελτιωμένη κατά 50% κάθετη δύναμη σε σχέση με την προκάτοχό της, χωρίς αρνητικές συνέπειες στις αεροδυναμικές αντιστάσεις. Χάρη στο νέο «τελικό» της εξάτμισης, στο πίσω μέρος βρίσκεται εγκατεστημένος ένας διαχύτης που αυξάνει έως και 30% την κάθετα παραγόμενη δύναμη στον πίσω άξονα στην 718 Cayman GT4 – την ίδια στιγμή πιο αποδοτικό κατά 20% είναι το σταθερό αεροδυναμικό στέλεχος στην ουρά, που προσθέτει 12 κιλά κάθετης δύναμης στα 200 χλμ./ώρα. Στην περίπτωση της 718 Spyder, η πίσω αεροτομή είναι «πτυσσόμενη» αναδυόμενη στα 120 χλμ./ώρα.

Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες των δύο αυτοκινήτων φιλοξενούνται κοινά μέρη. Το σύστημα ενεργής διαχείρισης της ανάρτησης, το γνωστό Porsche Active Suspension Management (PASM) είναι στάνταρ, όπως και τα εμπνευσμένα από τους αγώνες ελατήρια, που μειώνουν το ύψος του αυτοκινήτου κατά 30 χλστ. Την ίδια στιγμή, το Porsche Stability Management είναι ρυθμισμένο ώστε να διαθέτει λιγότερο παρεμβατική λειτουργία, ενώ στο βασικό εξοπλισμό και των δύο περιλαμβάνεται το σύστημα Porsche Torque Vectoring (PTV), καθώς κι ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό – φυσικά στον πίσω άξονα. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής κεραμικών δίσκων, σε αντίθεση με ελαστικά υψηλών προδιαγραφών της Michelin, που είναι στάνταρ._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ