Επικαιρότητα Κόσμος

Το Opel Vivaro μπαίνει στην πρίζα

Η Opel παρουσίασε το Vivaro-e, το μεσαίου μεγέθους επαγγελματικό της όχημα, σε ηλεκτρική έκδοση – και μάλιστα σε δύο παραλλαγές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας που υποστηρίζει τον ηλεκτροκινητήρα.

Με δεδομένες τις υπαρκτές πλέον ανάγκες για παροχή υπηρεσιών και διανομή αγαθών σε περιοχές όπου τα αυτοκίνητα του είδους «οφείλουν» να είναι καθαρά, η Opel έρχεται να παρουσιάσει σήμερα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό της όχημα. Ο λόγος για το Vivaro-e, ένα LCV το οποίο θα είναι διαθέσιμο προς παραγγελία το προσεχές καλοκαίρι σε αμαξώματα (σ.σ.: όλα βασίζονται στη γνώριμη πλατφόρμα EMP2 του Groupe PSA) με τρία διαφορετικά μήκη.

Opel Vivaro-e

Την ίδια στιγμή, το νέο Opel Vivaro-e προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ως προς τη δυναμική της μπαταρίας του, με την πρώτη να έχει χωρητικότητα 50 kWh και τη δεύτερη 75 kWh (σ.σ: ο συσσωρευτής ενέργειας έχει αντίστοιχα 18 και 27 στοιχεία). Η αυτονομία που εξασφαλίζουν, σύμφωνα με το αυστηρότερο πρωτόκολλο WLTP, είναι αντίστοιχα 230 και 330 χλμ. Ανάλογα με την αγορά στην οποία θα πωλείται και τις διαθέσιμες υποδομές, το Vivaro-e θα διαθέτει έναν τριφασικό ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW ή ένα μονοφασικό των 7,4 kW.

Opel Vivaro-e

Όπως ανακοινώθηκε, η μέγιστη ισχύς φόρτισης μπορεί να ανέλθει έως και τις 100 kW. Σε δημόσιους ταχυφορτιστές με την εν λόγω ισχύ, η «μικρή» μπαταρία του νέου Vivaro-e θα μπορεί να φορτιστεί από άδεια έως και το 80% της μέγιστης δυναμικής της σε χρόνο 30 λεπτών, ενώ η μεγαλύτερη σε περίπου 45 λεπτά.  Από εκεί και πέρα, η ηλεκτρική μονάδα κίνησης έχει και στις δύο περιπτώσεις ισχύ 136 ίππων και ροπή 260 Nm, εξασφαλίζοντας μέγιστη τελική, που περιορίζεται ηλεκτρονικά, της τάξης των 130 χλμ./ώρα.

Opel Vivaro-e

Η μπαταρία του αυτοκινήτου καλύπτεται και στις δύο εκδόσεις από 8ετή εγγύηση ή 160.000 χλμ. (όποιο έρθει πρώτο). Περνώντας σε άλλα… πρακτικά στοιχεία της κατασκευής, αξίζει να σημειωθεί ότι το ωφέλιμο φορτίου του νέου LCV ηλεκτρικού μοντέλου της Opel ανέρχεται έως και τα 1.275 κιλά, ενώ το μικτό του βάρος από 2,8 έως και 3,1 τόνους. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η έκδοση S προσφέρει χώρο φόρτωσης με όγκο έως και 5,1 κ.μ., ενώ στις M και L, οι οποίες έχουν μήκος 4,95 μ. και 5,3 μ. αντίστοιχα, η μεταφορική ικανότητα του τελευταίου σκαρφαλώνει  στα 5,8 και 6,6 κ.μ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου