Η Toyota κεφαλαιοποιεί την επάνοδο της στο WRC παρουσιάζοντας την κορυφαία έκδοση του «πολιτικού» Yaris.

Η υπόσχεση της ιαπωνικής εταιρείας ότι κάποια στιγμή θα φέρει στο αυτοκινητικό προσκήνιο μια καυτή έκδοση του Yaris, επιτέλους πραγματοποιείται. Η πολυαναμενόμενη αυτή παραλλαγή του ιαπωνικού «μικρού» πρόκειται να παρουσιαστεί, όπως επίσημα ανακοινώθηκε σήμερα, σε λιγότερο από δύο μήνες στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, κίνηση που θα προσθέσει έναν ακόμα παίχτη στην αρένα της κατηγορίας. Πέρα από τη δημοσιοποίηση των παραπάνω πληροφοριών, αλλά και δύο χαρακτηριστικών ακαμουγλάριστων φωτογραφιών του μοντέλου, η Toyota έδωσε στο φως μία ακόμα καθοριστική για τους λάτρεις του είδους… λεπτομέρεια: την κίνηση στην αγνώστου ονόματος αυτή έκδοση θα προσφέρει ένα μηχανικό σύνολο με απόδοση άνω των 210 ίππων.

Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες, η κινητήρια μονάδα του μοντέλου, η οποία θα εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κοντά στα 6,5 δλ., θα έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρα και όχι 1,6, όπως συμβαίνει σήμερα με την πλειοψηφία των ανταγωνιστικών μοντέλων της κατηγορίας.

Αισθητικά, το 3θυρο αμάξωμα έχει δεχθεί τόσο τις πινελιές των ανθρώπων της Toyota όπως αυτές αναμένονται να παρουσιαστούν στα πλαίσια των ευρύτερων αλλαγών που θα δούμε σε ολόκληρη τη γκάμα Yaris, όσο και εκείνες της Gazoo Racing, η οποία λογικά έχει αναλάβει τη συνολική εξέλιξη της κατασκευής. Έτσι, στο πίσω μέρος δεσπόζουν τα μεγαλύτερα σε σχέση με το παρελθόν φωτιστικά σώματα, η ευμεγέθης αεροτομή στην κορυφή του μεταλλικού καλύμματος του πορτ μπαγκάζ, η κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης αλλά και ο φαρδύτερος και χαμηλότερος προφυλακτήρας, ενώ εμπρός η μεγαλύτερη μάσκα._X.A.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά