Επικαιρότητα Κόσμος

Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Skoda Kodiaq RS

Η Τσέχικη εταιρεία συνεχίζει το teaser του νέου Skoda Kodiaq RS που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις αρχές του επόμενου μήνα.

Όπως έχει ήδη αποκαλύψει η ίδια η Skoda με πρόσφατες διαρροές της, το νέο Kodiaq RS που θα δούμε δια ζώσης στην πόλη του φωτός θα κινείται από έναν bi-turbο κινητήρα της γενιάς TDI με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 240 ίππους και ροπή 500 Nm. Φυσικά, το κορυφαίο SUV της οικογένειας Kodiaq θα είναι τετρακίνητο και κατόπιν παραγγελίας, 7θέσιο. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι πρόκειται για το ταχύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία των 7θέσιων SUV στη διάσημη πίστα-ειδική διαδρομή του Nurburgring. Και αυτό, χάρη στη «συμμετοχή» στο όλο εγχείρημα της γνωστής γερμανίδας οδηγού αγώνων, Sabine Schmitz, η οποία έχει ταυτίσει το όνομα της με την «Πράσινη Κόλαση», ούσα η πρώτη γυναίκα που κατάφερε το 1996 να κερδίσει τον 24ωρο αγώνα αντοχής που παραδοσιακά πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην πιο απαιτητική κλειστή ασφάλτινη διαδρομή του πλανήτη (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).

Το Skoda Kodiaq RS θα διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό το γνωστό Virtual Cockpit, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, full-LED φώτα, αλλά και το πρωτοεμφανιζόμενο στη γκάμα της Τσέχικης εταιρείας σύστημα DynamicSound Boost, το οποίο διαφοροποιεί την ηχητική χροιά του κινητήρα ανάλογα με το ποιο πρόγραμμα οδήγησης έχει επιλεχθεί από τον εκάστοτε χειριστή του αυτοκινήτου. Σήμερα, σύμφωνα με το νεότερο ανακοινωθέν των Τσέχων, μαθαίνουμε πως από τη βασική ήδη έκδοση το σπορ SUV της Skoda θα «πατά» σε τροχούς με διάμετρο 20 ιντσών. Σχεδιαστικά, θα διαθέτει πολλά… στολίδια από χρώμιο καθώς και κάμποσες μαύρες «πινελιές» στη μάσκα, στο περίγραμμα των θυρών, στις μπάρες οροφής και στους εξωτερικούς καθρέπτες, ενώ το κόκκινο είναι το χρώμα που θα χαρακτηρίζει την όψη των δαγκανών του συστήματος πέδησης._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου