Επικαιρότητα Κόσμος

Περισσότερη ισχύς και αυτονομία για το Skoda Octavia Combi G-TEC

Η νεότερη έκδοση G-TEC του Skoda Octavia Combi έρχεται να προσφέρει περισσότερα πλεονεκτήματα σε ισχύ και αυτονομία κίνησης.

Ο 1.5 TSI κινητήρας που πλέον φιλοξενείται κάτω από το εμπρός καπό του Skoda Octavia Combi G-TEC αποδίδει 20 ίππους περισσότερους σε απευθείας σύγκριση με τον προκάτοχό του αγγίζοντας για την περίσταση τους 130. Ο κινητήρας, ο οποίος λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Miller, διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και στη λειτουργία με CNG (φυσικό αέριο) εκπέμπει μειωμένες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα κατά 25%, αλλά και λιγότερα σε σχέση με το παρελθόν οξείδια του αζώτου (NOx). Όλα τα παραπάνω συνηγορούν ώστε να είναι σύννομος με τη νόρμα Euro 6d-TEMP.

Θυμίζουμε πως το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) έχει υψηλότερη ενεργειακή περιεκτικότητα από τη βενζίνη ή το ντίζελ εξασφαλίζοντας πιο καθαρή καύση. Μάλιστα, χρησιμοποιώντας βιοαέριο από λύματα ή συνθετικό αέριο, αντί για CNG, επιτυγχάνεται ακόμα ευνοϊκότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Το Skoda Octavia G-TEC διαθέτει τρεις δεξαμενές αποθήκευσης του CNG (Compressed Natural Gas), στις οποίες μπορούν να αποθηκευτούν 17,7 κιλά καυσίμου. Η μία από αυτές είναι κατασκευασμένη από ατσάλι και είναι εγκατεστημένη εμπρός από τον πίσω άξονα του αυτοκινήτου, ενώ οι άλλες δύο από συνθετικό υλικό, κάτω από το χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρος. Σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις, η αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με τη χρήση CNG -για λόγους ασφάλειας, το τσέχικο μοντέλο είναι εφοδιασμένο επίσης μ’ ένα μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης με χωρητικότητα 11,8 λίτρα- ανέρχεται στα 480 χλμ.

Το Skoda Octavia G-TEC διατίθεται στα επίπεδα εξοπλισμού Active, Emotion και Style αποκλειστικά σε έκδοση Combi και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου