Πως μια παλιά, σκουριασμένη Porsche 356 B Coupe του 1960 μπορεί να μετατραπεί σ’ ένα σύγχρονο customized hot rod που κουβαλά στο «σώμα» και τα σωθικά του ένα μίγμα στοιχείων από πολλά και διαφορετικά μοντέλα του Γερμανού κατασκευαστή.

Η εταιρεία Emory Motorsport έχει την έδρα της στο βόρειο τμήμα του Hollywood στις ΗΠΑ και όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι ιθύνοντές της κατασκευάζει από το 1996 μέχρι και σήμερα «τις πιο εμβληματικές αλλά απόλυτα εξατομικευμένες Porsche 356 στον πλανήτη». Ωστόσο, καμία δεν είναι τόσο extreme και διαφορετική, όπως η εικονιζόμενη 356 RSR.

«Η 356 είναι ένα hot rod χωρίς όρια. Θέλω να κατασκευάζω αυτοκίνητα με τον τρόπο που εγώ θέλω - κάποιοι θα το αγαπήσουν και κάποιοι θα το μισήσουν, αλλά τελικά πιστεύω ότι οι άνθρωποι θα το εκτιμήσουν», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Rod Emory, ιδιοκτήτης της Emory Motorsport.

Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του ως μία ακόμα σκουριασμένη 356 B coupe του 1960 πριν ο Emory και η ομάδα την παραλάβουν στα χέρια τους προκειμένου να την «μεταποιήσουν» πλήρως. «Θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τα καλύτερα κομμάτια από διάφορα μοντέλα της Porsche ανά τα χρόνια και να τα συνδυάσουμε σε ένα πακέτο που να είναι διασκεδαστικό και συναρπαστικό», επισημαίνει ο Rod Emory.

Χρησιμοποιώντας τις μοναδικές δεξιότητες της, η ομάδα της Emory Motorsport αποφάσισε να αντικαταστήσει το «ταλαιπωρημένο» αμάξωμα του αρχικού αυτοκινήτου με φαρδύτερα και πιο επιθετικά διαμορφωμένα πάνελ αλουμινίου - ορισμένα από αυτά μάλιστα κατασκευάστηκαν στο χέρι. Στη συνέχεια, το ολοκαίνουργιο αυτό «σώμα» προσαρμόστηκε προσεκτικά στο πλαίσιο μιας Porsche 964 C2 του 1990, επιτρέποντας στην Emory Motorsports να «παντρέψει» στο όχημα μία coilover ανάρτηση της KW, μεγαλύτερα ελαστικά και δυνατότερα φρένα με καταγωγή από την 964, ούτως ώστε να διασφαλιστεί ότι το αυτοκίνητο θα μπορούσε να διαχειριστεί την ισχύ ενός προερχόμενου από την 911 κινητήρα με μέγιστη ισχύ 400 ίππων.

Μπορεί να φαντάζει γνώριμος, εντούτοις ο κινητήρας της 356 RSR είναι απόλυτα προσαρμοσμένος στις ανάγκες του όλου εγχειρήματος. Σχεδιασμένος και κατασκευασμένος σε συνεργασία με την Rothsport Racing, διαθέτει παρόμοια αρχιτεκτονική με τον κινητήρα της 964 διαθέτοντας τέσσερις αντί για έξι κυλίνδρους – ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για 356 - με δύο θηριώδεις υπερσυμπιεστές της Garrett που λειτουργούν με πίεση 1,2 bar να δεσπόζουν πλήρως εκτεθειμένοι στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ακριβώς όπως σε μία Porsche 935. «Υπάρχει ένα στυλ που θυμίζει τις παλιές Abarth Carrera, υπάρχει το τμήμα της ουράς που μοιάζει με εκείνο της 935, ενώ κομμάτια του εμπρός μέρους έχουν ομοιότητες με τις 996/997. Στο τέλος της ημέρας δημιουργήσαμε ακόμη και ειδικούς τροχούς της Momo με κέντρο μπουλόνι που έχουν το στιλ των 935/956», δηλώνει με έμφαση ο Rod Emory.

Στο εσωτερικό της 356 RSR τα ρυθμιζόμενα πεντάλ, οι αεραγωγοί και το ταμπλό είναι όλα κατασκευασμένα από fiberglass, όπως στην 917. Από την τελευταία είναι εμπνευσμένος και ο επιλογέας του 5τάχυτου κιβωτίου, ενώ τα customized καθίσματα, τα οποία είναι επενδεδυμένα με ύφασμα τύπου Nomex – υλικό που χρησιμοποιήθηκε στο πρωτότυπο 908 , διαθέτοντας παρόμοια αισθητική με εκείνα της 911 RSR._Χ.Α.