Ο επικεφαλής της Ford Performance αποκαλύπτει ποια ήταν η συγκυρία –γιατί περί αυτής πρόκειται- κάτω από την οποία «εφευρέθηκε» ένα από τα πλέον καλοδεχούμενα «καλούδια» του νέου Focus RS.

Αναμφίβολα, το Drift Mode αποτέλεσε από την πρώτη κιόλας στιγμή ένα σπουδαίο εργαλείο για το τμήμα μάρκετιγκ της Ford όσον αφορά στην εμπορική και όχι μόνο προώθηση του νέου Focus RS. Και για όσους τυχερούς είχαν και έχουν, μέχρι και σήμερα, την τύχη να βρεθούν πίσω από το τιμόνι του, έναν άσσο στο μανίκι που απλόχερα προσφέρει αυτό που με μια φράση αποκαλείται «οδηγική απόλαυση».

Όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Tyrone Johnson, ο επικεφαλής της Ford Performance, το Drift Mode δεν ανακαλύφθηκε… επί τούτου από τους ιθύνοντες της εταιρείας, αλλά τυχαία(!) από μια ομάδα μηχανικών του συγκεκριμένου «παραρτήματος» κατά τη διάρκεια εξέλιξης του συστήματος τετρακίνησης του νέου RS.

«Μια μέρα, δύο μηχανικοί μας βρίσκονταν στο αυτοκίνητο δουλεύοντας πάνω στο καλιμπράρισμα του συστήματος τετρακίνησης. Και ενώ μιλούσαν για διάφορα θέματα γύρω από αυτό, ο ένας εκ τω δύο είπε, κρατώντας ένα laptop στα γόνατά του:΄ας δοκιμάσουμε τώρα κάτι άλλο’. Και το αποτέλεσμα που προέκυψε ήταν συναρπαστικό! Και στη συνέχεια, προχώρησαν ακόμα περισσότερο [μεταφέροντας περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα]. Βλέπετε, αυτά συμβαίνουν με μια ομάδα μηχανικών σαν τη δική μας!», δήλωσε χαρακτηριστικά στο motoring.com.au o Tyrone Johnson.

Ωστόσο, η τελική απόφαση, όπως ξεκαθάρισε στα πλαίσια των ίδιων δηλώσεων ο επικεφαλής της Ford Performance, πάρθηκε από τον Υπεύθυνο Εξέλιξης της εταιρείας, Raj Nair, ύστερα από τη σχετική… επίδειξη των δυνατοτήτων του συστήματος.

Θυμίζουμε πως το ισχυρό αυτό χαρτί του νέου Focus RS έχει τη δυνατότητα να στείλει το 70% της ροπής του κινητήρα στους πίσω τροχούς, ενώ, εφόσον χρειαστεί, έως και το 100% αυτής μπορεί να μεταφερθεί σε έναν εκ των δύο αυτών τροχών, χάρη σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες εκατέρωθεν του πίσω διαφορικού._Χ.Α.