Επικαιρότητα Κόσμος

Πως η Tesla επηρέασε τη Volvo στη δημιουργία του ηλεκτρικού XC40 Recharge

Ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της Volvo, Henrik Green, δήλωσε ότι η έλευση του Tesla Model 3 επηρέασε επί τω βελτίω την πιο βασική τεχνική περγαμηνή του νέου XC40 Recharge – του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου του Σουηδού κατασκευαστή.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Elon Musk έχει επισημάνει με δηλώσεις του πως πρωταρχικός στόχος της Tesla είναι να επηρεάσει την παγκόσμια αυτοκινητική σκακιέρα ενθαρρύνοντας όσο το δυνατόν περισσότερους κατασκευαστές να αγκαλιάσουν την ηλεκτροκίνηση - που πλέον είναι ξεκάθαρα το «the next big thing» στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων τροχών. Χαρακτηριστικό δείγμα γραφής του τρόπου με τον οποίο η αμερικάνικη εταιρεία από το Palo Alto καθορίζει με τις τετράτροχες δημιουργίες της τις εξελίξεις – και εν προκειμένω τις τεχνολογικές κατευθύνσεις στην ηλεκτροκίνηση – αποτελεί η σημερινή παραδοχή του επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της Volvo, Henrik Green, ο οποίος δήλωσε ευθαρσώς ότι η έλευση του Model 3 ήταν αυτή που ώθησε τους ιθύνοντες του Σουηδού κατασκευαστή να αλλάξουν ρότα σε σχέση με τη χωρητικότητα της μπαταρίας του νέου XC40 Recharge – του πρώτου EV της Volvo που θα δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους μέσα στο 2020.

«Πιστεύαμε μέχρι τότε ότι είχαμε πετύχει μια καλή ισορροπία ανάμεσα στο μέγεθος της μπαταρίας και του κόστους, όμως όταν είδαμε [το Model 3] να παρουσιάζεται είπαμε ότι “ίσως να έχουν δίκιο”».

Κάπως έτσι λοιπόν η Volvo αποφάσισε να επιλέξει για το νέο XC40 Recharge μια μπαταρία 78 kWh, παρά ένα συσσωρευτή ενέργειας κοντά στα 60 kWh, όπως ήταν η αρχική επιλογή των Σουηδών.

«Αποφασίσαμε έτσι να προσθέσουμε μερικές ακόμα κυψέλες. Μπορεί αυτό να ανεβάζει λίγο την τιμή, όμως αυξάνει την αυτονομία, που με τον τρόπο είναι στα ίδια επίπεδα [με το Model 3]», προσέθεσε ο Henrik Green σε δηλώσεις του στην Automotive News.

Το Σουηδικό EV θα έχει αυτονομία 400 χλμ. σύμφωνα με την πιστοποίηση βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, την ώρα που η αντίστοιχη επίδοση για τη βασική έκδοση του Tesla Model 3 των 44.390€ (τιμή στη Γερμανία) είναι 409 χλμ.

Σύμφωνα με τον Henrik Green, το Volvo XC40 είναι αυτή τη στιγμή η «σωστή επιλογή» για τον Σουηδό κατασκευαστή, μιας και θα είναι η μοναδική πρόταση στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV με τιμή στην Ευρώπη ανάμεσα στα 40.000 και 60.000 €._X.A.

Διαβάστε εδώ τον πλήρη τεχνικό φάκελο του νέου Volvo XC40 Recharge.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '70;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου