Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Cupra Tavascan Concept

Η Cupra αποκάλυψε το πρωτότυπο Tavascan, ένα ηλεκτρικό SUV με κουπέ χαρακτηριστικά, 306 ίππους και αυτονομία 450 χλμ.

«Καθώς απομακρυνόμαστε από τα συμβατικά οχήματα μπαίνοντας στον κόσμο τη ηλεκτροκίνησης, η Cupra επαναπροσδιορίζει στοιχεία, όπως είναι για παράδειγμα η απόδοση». Με αυτή τη φράση, η ισπανική εταιρεία «καλωσορίζει» σήμερα το νέο Tavascan, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο της κατηγορίας των SUV, που αποτελεί την πρώτη, αλλά σαφή, νύξη των Ισπανών για το τι μέλλει γενέσθε τα προσεχή χρόνια σε σχέση με τη σύσταση και το τεχνολογικό «περιεχόμενο» της γκάμας της.

Cupra Tavascan Concept

Το νέο Cupra Tavascan Concept είναι ένα τολμηρό σε σχεδίαση crossover με κουπέ χαρακτηριστικά, το οποίο δανείζεται την ονομασία του από ένα χωριό που βρίσκεται στα Πυρηναία. Στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίζει το φωτιζόμενο λογότυπο Cupra, στο πλάι οι έντονες ακμές και οι τροχοί των 22 ιντσών, ενώ πίσω το μάτι έλκουν ο «τονισμένος» διαχύτης που σχηματίζει ένα χαρακτηριστικό V στο κάτω τμήμα καθώς και τα «ενωμένα» φωτιστικά σώματα.

Cupra Tavascan Concept

Οι σμιλευμένες εξωτερικές γραμμές συνεχίζονται και στο εσωτερικό του Tavascan Concept, το οποίο επιχειρεί να συνδυάσει την άνεση με την υψηλή τεχνολογία. Η χρήση carbon αποτελεί - μαζί με τον LED φωτισμό, τα τέσσερα «τρισδιάστατα» καθίσματα από αλκαντάρα και δέρμα, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και την οθόνη του συστήματος infotainment των 13 ιντσών - τα κυρίαρχα στοιχεία. Άξιο αναφοράς είναι εδώ το γεγονός ότι η κεντρική οθόνη μπορεί να περιστραφεί για καλύτερη και ευκολότερη ανάγνωση των πληροφοριών που προβάλλονται σε αυτή.

Cupra Tavascan Concept

Το νέο Cupra Tavascan Concept, το οποίο βασίζεται στο ηλεκτρικό δάπεδο MEB του Ομίλου VW, είναι τετρακίνητο, με έναν ηλεκτροκινητήρα εγκατεστημένο στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα στον πίσω. Σύμφωνα με την ισπανική εταιρεία, η μέγιστη ισχύς τους φτάνει τους 306 ίππους, τιμή που είναι σε θέση να εξασφαλίσει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,5 δλ. Η δε μπαταρία ιόντων λιθίου των 77 kWh είναι σε θέση να εξασφαλίσει αυτονομία 450 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP._Χ.Α

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου