14 Απρ 2019

Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό VW ID. Roomzz

Είναι ηλεκτρικό, θα μπει στην παραγωγή το 2021 και φέρει το όνομα VW ID. Roοmzz.

VW ID. Roomzz

Και κάπως έτσι λοιπόν τα μέλη της ηλεκτρικής οικογένειας ID. της VW πολλαπλασιάζονται. Έτσι, μετά το χάτσμπακ ID. που θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης σε έκδοση παραγωγής, το ID. Crozz, το ID. Buzz, το ID. Vizzion και το ID. Buggy, σειρά έχει το Roomzz, ένα μεγάλο σε μέγεθος και ηλεκτρικό ασφαλώς SUV μοντέλο που σήμερα πραγματοποίησε το ντεμπούτο του λίγο πριν ανοίξουν και επίσημα οι πύλες της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Όπως επιβεβαίωσε σήμερα η γερμανική εταιρεία, το Roomzz θα μπει στην παραγωγή το 2021 και θα διατεθεί σε πρώτη φάση στην Κίνα και εν συνεχεία και στις υπόλοιπες αγορές της υφηλίου.

«Το I.D. Roomzz μας δείχνει τι μπορούμε να περιμένουμε από τα ηλεκτρικά SUV μεγάλου μεγέθους στο μέλλον», δηλώνει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού τη VW, Klaus Bischoff.

Και αυτό το μέλος της οικογένειας ID. βασίζεται στο σπονδυλωτό δάπεδο MEΒ του Ομίλου VW. Όπως ξεκάθαρα υποδηλώνει και το όνομά του, το πρωτότυπο σκοπεύει να θέσει νέα στάνταρ στη μεταβλητότητα του ευρύχωρου εσωτερικού προσφέροντας εντελώς νέες διαμορφώσεις καθισμάτων και υλικά υψηλής ποιότητας. Το πιο σημαντικό συστατικό του οχήματος είναι το σύστημα μετάδοσης της κίνησης IQ.DRIVE με το οποίο θα εξοπλίζεται καθώς και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, ID. Pilot. Επιλέγοντάς το, τα ανεξάρτητα καθίσματα μπορούν να περιστραφούν προς τα μέσα κατά 25 μοίρες για να επιτρέψουν μια πιο «επικοινωνιακή» ατμόσφαιρα σαν σαλόνι. Επιπλέον, όταν το αυτοκίνητο κινείται αυτόνομα, το πρόγραμμα ID. Pilot Relax επιτρέπει σε κάθε επιβάτη να προσαρμόζει το κάθισμά του ξεχωριστά για να ταιριάζει στις ανάγκες του. Σε αυτή τη λειτουργία, το κάθισμα μπορεί να μετακινηθεί από την όρθια θέση σε επικλινή.

Το ID. Roomzz δεν είναι εξοπλισμένο με συμβατικό πίνακα οργάνων. Στη λειτουργία ID. Drive, το ψηφιακό πιλοτήριο μαζί με το τιμόνι φαίνεται να αιωρείται μπροστά από τον οδηγό. Το ψηφιακό πιλοτήριο αποτελείται από ένα πλήρες μπροστινό πλαίσιο από γυαλί, με το τιμόνι να ενσωματώνεται εννοιολογικά στον πίνακα οργάνων. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι επίσης… ασυνήθιστα. Τα καλύμματα των καθισμάτων, για παράδειγμα, κατασκευάζονται από το υλικό AppleSkin - ένα νέο προϊόν που αποτελείται από ανακυκλώσιμο υλικό. Ειδικά επεξεργασμένα ξύλινα φιλέτα δίνουν το «παρών» στα πάνελ των θυρών, ενώ το σύστημα CleanAir χρησιμοποιεί ένα ενεργό φίλτρο για να διασφαλίσει ότι ο αέρας στο εσωτερικό του οχήματος παραμένει καθαρός ακόμη κι αν ο ατμοσφαιρικός αέρας δεν είναι.

Το ID. Roomzz τροφοδοτείται από μια μπαταρία 82 kWh που του εξασφαλίζει αυτονομία 450 χλμ. σύμφωνα με τον WLTP. Σε περίπου μισή ώρα, η μπαταρία του οχήματος μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς του μέσω ενός συστήματος γρήγορης φόρτισης ισχύος 150 kW (DC). Από εκεί και πέρα, όπως ανακοίνωσε σήμερα η VW, την κίνηση θα προσφέρουν δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 306 ίππων. Σύμφωνα με τους δημιουργούν του γερμανικού αντί-Tesla Model X, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε 6,6 δλ., την ώρα που η τελική θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
  • VW ID. Roomzz
Ετικέτες: