Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για το νέα Dacia Sandero και Sandero Stepway

Νέα πλατφόρμα, ακόμα πιο σύγχρονος σχεδιασμός και πλουσιότερος εξοπλισμός για τα νέα Sandero και Sandero Stepway που συνεχίζουν να ξεχωρίζουν για τον best value for money χαρακτήρα τους.       

To Dacia Sandero και κατ’ επέκταση η crossover εκδοχή του με το προσωνύμιο Stepway γυρίζουν σήμερα μια σελίδα, την τρίτη κατά σειρά, με στόχο να ενδυναμώσουν έτι περαιτέρω την ήδη πολύ καλή εμπορική τους παρουσία στις κατά τόπου αγορές – ενδεικτικά, οι πωλήσεις της οικογένειας έχουν ξεπεράσει τις 2,1 εκατ. μονάδες αντιπροσωπεύοντας το 32% των πωλήσεων της μάρκας από το 2004 μέχρι σήμερα.

Dacia Sandero Stepway

Η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι η μετάβαση του μοντέλου στην πλατφόρμα CMF-B που γνωρίσαμε στο νέο Clio (και όχι μόνο), που είχε ως στόχο τη μείωση του βάρους, τη βελτίωση της άνεσης αλλά και την αναβάθμιση των οδικών χαρακτηριστικών. Σχεδιαστικά, οι αλλαγές στο «απλό» Sandero είναι «ήπιες» και έχουν ως σημείο αναφοράς τα LED φωτιστικά σώματα με τη χαρακτηριστική, σχήματος Y, υπογραφή στο εσωτερικό τους (σ.σ.: τα τελευταία εξασφαλίζουν βελτιωμένη κατά 37% απόδοση ως προς το μήκος της δέσμης φωτός και κατά 9% ως προς το πλάτος της), τη μεγαλύτερη κλίση του παρπρίζ, του πιο τονισμένους θόλους και το οριακά χαμηλότερο ύψος της οροφής.

Dacia Sandero

Το ύψος του αμαξώματος στο «απλό» Sandero δεν έχει διαφοροποιηθεί, σε αντίθεση με τον σχεδιασμό των θυρών και των εξωτερικών καθρεπτών που βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση. Στην έκδοση Stepway, η οποία «κάθετα» πιο ψηλά κατά 41 χλστ. σε σχέση με το «απλό» Sandero (σ.σ.: η απόσταση από το έδαφος είναι πλέον 174 χλστ.), ξεχωρίζει για το διαφορετικής σχεδίασης καπό, το πιο «έντονο» λογότυπο του κατασκευαστή στη μάσκα, τα χαρακτηριστικά προστατευτικά στο τελείωμα των θυρών καθώς και για τα αντίστοιχα μεταλλικά κάτω από τους προφυλακτήρες με τον πιο τονισμένο σχεδιασμό τους. Εδώ, η Dacia προσφέρει τροχούς 16 ιντσών, έναντι 15άρηδων στο «απλό» Sandero καθώς και ράγες οροφής που μπορούν να υποστηρίξουν αντικείμενα με βάρος έως 80 κιλά.

Dacia Sandero

Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό των δύο μοντέλων με την Dacia να δίνει περισσή προσοχή στους χώρους, στην ποιότητα και στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Το ταμπλό είναι ανασχεδιασμένο με νέας αισθητικής αεραγωγούς, ενώ βελτιωμένοι είναι και οι χώροι για τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα (+42 χλστ. σε σχέση με το απερχόμενο Sandero), καθώς και για μικροαντικείμενα (ο συνολικός αποθηκευτικός όγκους τους ανέρχεται στα 21 λίτρα). Σε όλα αυτά αξίζει να προσθέσει κανείς τα 328 λίτρα της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών, τα νέα εμπρός καθίσματα και τον κοντύτερο επιλογέα του κιβωτίου.

Dacia Sandero - Dacia Sandero Stepway

Από εκεί και πέρα, τα νέα Sanderο προσφέρονται με δύο συστήματα διασύνδεσης και επικοινωνίας, τα Media Contol και Media Nav, με το πρώτο να υποστηρίζεται από μια οθόνη 3,5 ιντσών στο ταμπλό και το δεύτερο από μια αφής ψηλά στο ταμπλό με διαγώνιο 8 ίντσες. Σε ότι αφορά στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, τα Sandero και Sandero Stepway διαθέτουν 6 αερόσακους, σύστημα Brake Assist που λειτουργεί από τα 6 έως και τα 170 χλμ./ώρα, Blind Spot Warning (από 30 έως 140 χλμ./ώρα), Park Assist, Hill Start Assist, Speed Limiter και Emergency Call System.

Dacia Sandero Stepway

Τα νέα Sandero και Sandero Stepway διατίθενται με μία ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων. Στη βάση της πυραμίδας συναντάμε αποκλειστικά για το Sandero έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου με απόδοση 65 ίππους, ενώ αμέσως μετά έναν 1.000άρη, με ίδιο αριθμό κυλίνδρων αλλά με τούρμπο, που αποδίδει 90 ίππους και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό ή εναλλακτικά με ένα κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Επίσης, η γκάμα περιλαμβάνει τον TCe 100 ECO-G, που καταναλώνει LPG και συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο «6άρι» κιβώτιο. Σύμφωνα με την Dacia, η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρει 11% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με μια αντίστοιχη βενζινοκίνητη και αυτονομία που μπορεί να φτάσει τα 1.287 χλμ. χάρη στις δεξαμενές βενζίνη και LPG χωρητικότητας 50 και 40 λίτρων, αντίστοιχα.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου