Επικαιρότητα Κόσμος

Πρεμιέρα για το νέο Audi SQ2 των 300 ίππων

Η Audi παρουσιάζει το νέο SQ2 που τροφοδοτείται από τον 2λιτρο TFSI κινητήρα του γερμανικού ομίλου που για την περίσταση αποδίδει 300 ίππους.

Η καρδιά του νέου Audi SQ2, και συνάμα ο πιο σημαντικός πόλος έλξης της συγκεκριμένης εκδοχής του γερμανικού SUV που θα δούμε να παρουσιάζεται την επόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, είναι φυσικά ο κινητήρας του. Πρόκειται - προφανώς - για τον 2λιτρο TFSI κινητήρα των μόλις 150 κιλών του VW Group που κατασκευάζεται στη μονάδα του Gyor στην Ουγγαρία, ο οποίος έχει μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης στα 1,4 bar και αποδίδει για τις εν λόγω περιστάσεις 300 ίππους (το «κόκκινο» είναι στις 6.500 σ.α.λ.) και ροπή 400 Nm σταθερά από τις 2.000 έως και τις 5.200 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 4,8 δλ. καθώς και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του γνωστού και 7τάχυτου «διπλόδισκου» κιβωτίου S tronic υγρού τύπου της Audi και συστήματος τετρακίνησης με υδραυλικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, ο οποίος κάτω από ειδικές περιστάσεις μπορεί να μεταφέρει στιγμιαία έως και το 100% της ροπής στον πίσω άξονα. Από εκεί και πέρα, το νέο SQ2 διαθέτει την σπορ ανάρτηση S της Audi, η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα σε σχέση με τις απλές εκδόσεις κατά 20 χλστ., ενώ αντίστοιχου ύφους παρεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης.

Οπτικά, το αυτοκίνητο διαθέτει πιο ζωηρό παρουσιαστικό την ώρα που «πατά» σε 18άρες ζάντες που συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 235/45 - προαιρετικά η Audi προσφέρει 19άρες ζάντες και ελαστικά με «40άρι» προφίλ. Τα φρένα δε αποτελούνται από μεγαλύτερους δίσκους 340 και 310 χλστ. εμπρός και πίσω, αντίστοιχα._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου